دسته‌بندی نشده

هتل گالی بی ریزورت و اسپا آنتیگوا سوئیت های جدید ساحلی را معرفی کرد

با روند رو به افزایش استراحتگاه‌های مجلل با همه امکانات، ساحل آنتیگوا استراحتگاه و اسپا گالی بی سوئیت‌های ساحلی ممتاز تازه بازسازی شده خود و همچنین اولین سرویس نوشیدنی ساحلی خود را رونمایی کرده است. این استراحتگاه بخشی از مجموعه Elite Island Resorts است.

سوئیت‌های ممتاز ساحلی که در مقابل دریای کارائیب قرار دارند، بیش از ۵۷۰ فوت مربع وسعت دارند. این سوئیت‌ها دارای جزئیات چوب سخت و حصیری، حمام‌های سفارشی با کاشی‌کاری سنگی، دوش‌های بزرگ دوتایی و حمام‌های مجلل هستند. منطقه نشیمن غرق‌شده، که با هنرهای محلی تزئین شده است، به بالکن متصل می‌شود و تجربه‌ای همه‌جانبه و امکانات عالی را ارائه می‌دهد.

در جای دیگر، خدمات جدید ساحلی استراحتگاه تجربه ساحلی را ارتقا می دهد. میهمانان می‌توانند از نوازش‌های ساحلی لذت ببرند و از مجموعه‌ای از آبجوهای سرد محلی یا کوکتل‌هایی که کارکنان مستقیماً به صندلی‌های آفتابگیرشان تحویل می‌دهند، لذت ببرند. این سرویس فراتر از نوشیدنی‌ها است و شامل حوله‌های مخملی و تنقلات لذیذ می‌شود.

سوئیت های پرمیوم ساحلی بیش از 570 فوت مربع وسعت دارند و دارای یک منطقه نشیمن غرق شده هستند
(Galley Bay Resort & Spa)

Galley Bay Resort & Spa علاوه بر این طیف وسیعی از تجربیات آشپزی را ارائه می دهد. میهمانان می توانند در رستوران و بار Sea Grape با مناظر کارائیب غذا بخورند یا در رستوران و بار Gauguin از زندگی عاشقانه جزیره لذت ببرند. رستوران و بار Ismay’s با فضای باز در نزدیکی خلیج شل واقع شده است، در حالی که Barefoot Grill یک گزینه آرام در کنار ساحل در زیر چترهای کاهگلی ارائه می دهد. میهمانان همچنین می‌توانند از تجربه “Dining By Design” توچال لذت ببرند، و شام‌های ساحلی خصوصی را با منوهای سرآشپز ارائه می‌دهند. کافه Upcycle مهمانان را به استراحت با یک کتاب خوب و نوشیدنی دعوت می‌کند، و چهار سالن استراحت، کوکتل‌های خاص و نوشیدنی‌های ممتاز را سرو می‌کنند که همگی با منظره اقیانوس تکمیل می‌شوند.

مهمانان استراحتگاه همچنین می توانند از طیف وسیعی از ورزش های آبی، تنیس، والیبال و ابتکارات دوستدار محیط زیست لذت ببرند.

مقالات مرتبط

Half Moon جامائیکا به‌روزرسانی طراحی ویلاهای Rose Hall را اعلام کرد

اقامتگاه و اقامتگاه های لوکس جدید به سنت مارتن می آیند

Blue Diamond Resorts خدمات جت خصوصی را معرفی می کند

Ambergris Cay از خانه های ییلاقی جدید ساحلی رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *