دسته‌بندی نشده

هیلتون با هتل های کوچک لوکس جهان شریک می شود

هیلتون و هتل های کوچک لوکس جهان (SLH) یک همکاری استراتژیک را اعلام کرده است که تجربیات لوکس ارائه شده توسط هیلتون را گسترش می دهد زیرا املاک SLH به هتل های در حال رشد Waldorf Astoria Hotels & Resorts، Conrad Hotels & Resorts و LXR Hotels & Resorts می پیوندند.

از طریق این مشارکت انحصاری، که در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت، همه مشتریان هیلتون، از جمله بیش از 180 میلیون عضو هیلتون آنرز، به زودی می‌توانند برای اقامت در املاک شرکت‌کننده در انجمن SLH امتیاز رزرو، کسب و بازخرید کنند. از 560 بوتیک هتل لوکس در 90 کشور جهان. این مکان ها مکمل شبکه هتل های هیلتون هستند و به مهمانان امکان دسترسی به اقامتگاه های لوکس اضافی در صدها مقصد جدید را می دهند.

هتل‌های SLH شرکت‌کننده در تمام کانال‌های هیلتون قابل رزرو خواهند بود و به هتل‌ها در معرض دید مخاطبان وسیعی قرار می‌گیرند و در عین حال به آن‌ها اجازه می‌دهد روحیه مستقلی را که هر ملک را منحصربه‌فرد می‌کند، حفظ کنند.

Shaun Leleu، رئیس Small Luxury Hotels of the World، گفت: “ما از شروع این رابطه برد-برد با هیلتون هیجان زده هستیم، زیرا امکانات هیجان انگیزی را برای هر دو برند به ارمغان می آورد.” «مشتریان هیلتون، از جمله اعضای هیلتون آنرز، به مجموعه بی‌نظیر هتل‌های بوتیک استثنایی ما دسترسی پیدا می‌کنند، در حالی که دارایی‌های ما از دسترسی بیشتر به مخاطبان وفادار و باهوش برخوردار هستند. این یک تغییر بازی برای هتل های مستقل در مقیاس جهانی است.

جزئیات بیشتر این همکاری جدید به زودی اعلام خواهد شد.

مقالات مرتبط

اقامتگاه جزیره نیوپورت هاربر پس از 50 میلیون دلار رینو بازگشایی می شود

ساحل نیکی، صخره عدن – مرمت سنت بارتز در صخره مرجانی

مجموعه لوکس برای اولین بار در ترکز و کایکوس

Waldorf Astoria در آفریقا و خاورمیانه گسترش می یابد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *