دسته‌بندی نشده

پذیرش رزرو دره Ranch Hudson Valley برای افتتاح بهار

دره رنچ هادسون، از برند بهداشتی لوکس The Ranch، اکنون رزروهای ملکی را که قرار است در بهار امسال افتتاح شود، می پذیرد. این افتتاحیه که در پایین دره هادسون، فقط یک ساعت از شهر نیویورک فاصله دارد، نشان دهنده اولین نمایش The Ranch در ساحل شرقی است.

دره Ranch Hudson در میان 200 هکتار جنگلی، در ملک تاریخی کنار دریاچه خود، مهمانان را در طبیعت غوطه ور می کند، زیرا آنها عناصر اصلی برنامه سلامتی ساختاریافته The Ranch را تجربه می کنند – پیاده روی، کلاس های تمرین قدرتی، یوگای ترمیمی، ماساژ بافت عمیق، و ارگانیک گیاهی. – وعده های غذایی مبتنی بر Ranch Hudson Valley برنامه های سلامتی سه و چهار شبه را ارائه می دهد که برای ارائه نتایج ذهنی و جسمی طراحی شده اند.

در Ranch Hudson Valley، میهمانان انعطاف پذیری لازم برای انتخاب برنامه ای را خواهند داشت که متناسب با برنامه و اهداف آنها باشد. هر دو محدود به 25 مهمان هستند، سه شب از دوشنبه تا پنجشنبه در دسترس است، در حالی که تنظیم مجدد آخر هفته چهار شب از پنجشنبه تا دوشنبه ارائه می شود. هر دو برنامه روزانه تا شش ساعت ورزش کم تاثیر را ارائه می دهند، مشابه برنامه مالیبو. میهمانان بسته به علاقه خود می توانند روز خود را با پیاده روی دو ساعته یا چهار ساعته آغاز کنند. فعالیت های بعد از ظهر شامل خواب، تمرین قدرتی، یوگای ترمیمی و ماساژ روزانه است. برای بهبود بیشتر اقامت خود، مهمانان می توانند از امکانات ترمیمی مانند سونای مادون قرمز و کنتراست سرد و گرم لذت ببرند یا خدماتی مانند آب درمانی روده بزرگ، درمان IV و انرژی درمانی را اضافه کنند.

همانطور که در مالیبو، منو شامل غذاهای غنی از مواد مغذی، ارگانیک و گیاهی است که بر سم زدایی و احیای مجدد تمرکز دارند، با مواد تشکیل دهنده از مزارع محلی و ارگانیک. وعده‌های غذایی با هم لذت می‌برند، ارتباطات عمیق‌تری را بین مهمانان ایجاد می‌کنند و تجربه را افزایش می‌دهند. (گروه های شرکتی همچنین می توانند از موقعیت صمیمی برای ایجاد تجربیات خصوصی، قابل تنظیم و سلامت محور استفاده کنند.)

دره Ranch Hudson واقع در پایین دره هادسون، در امتداد مرز پارک Tuxedo، توسط پارک ایالتی رینگ‌وود با مساحت 4000 هکتار احاطه شده است و به مهمانان امکان دسترسی به صدها مایل مسیرهای پیاده‌روی در چند قدمی اتاقشان را می‌دهد، در حالی که هریمن 40000 هکتاری در نزدیکی آن قرار دارد. پارک ایالتی جایگزینی برای پیاده روی صبحگاهی ارائه می دهد.

استیون گامبرل، طراح نیویورکی، مدیر SR Gambrel، به همراه کریس پاپالئو، مدیر معماری و ساخت و ساز Treestone، بر طراحی و چیدمان نظارت داشتند. این ملک دارای 25 اتاق مهمان، یک اتاق غذاخوری مشرف به دریاچه و باغ ها، یک اسپا است و سالن رقص 2000 فوت مربعی را به یک باشگاه ورزشی برای کلاس های ورزش صبحگاهی، تناسب اندام بعد از ظهر، یوگا و کلاس های مدیتیشن تبدیل کرده است. این ملک همچنین شامل یک سولاریوم به مساحت 5000 فوت مربع، در مجاورت املاک و مشرف به محوطه، با امکانات ورزش و استخر در تمام طول سال است. همچنین یک استخر روباز و دریاچه در محل برای فعالیت های آبی وجود دارد که می توان به صورت فصلی در برنامه های تناسب اندام گنجانید.

برای اطلاعات بیشتر، www.theranchlife.com

مقالات مرتبط

Four Seasons New Orleans از تجربه آشپزی جدید خود رونمایی کرد

ماندارین اورینتال، بوستون استراحتگاه های سلامتی جدیدی را راه اندازی می کند

LXR Hotels & Resorts اولین بار در هاوایی

اقامتگاه جزیره نیوپورت هاربر پس از 50 میلیون دلار رینو بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *