دسته‌بندی نشده

پنج اقامتگاه خانوادگی مکزیک که باید بدانید

ما به تفرجگاه هایی می پردازیم که در آن کل قبیله مسافر می توانند تفریح ​​و استراحت کنند.

در والدورف آستوریا کانکون یک ساحل خصوصی و یک استخر آب و هوای خانوادگی، به‌علاوه فعالیت‌های سازمان‌یافته، مانند گنج‌یابی، نقاشی چهره، و نمایش‌های آمفی‌تئاتر شبانه وجود دارد. به غیر از مهمانی‌های Family Glow (دی‌جی زنده فکر کنید)، این استراحتگاه یک‌ساله دارای یک کلوپ بچه‌ها و یک باشگاه نوجوانان است. الخاندرا ولا ([email protected])، مدیر تجربه مهمان در سایت، بهترین فردی است که می توان در مورد رزرو اتاق های متصل با یکدیگر تماس گرفت، اما جوی لوکاس ([email protected])، مدیر فروش لوکس این برند نیز منبعی از دانش در مورد استراحتگاه است. توجه: تمام اتاق‌های این ریزورت، که حیوانات پسند است، دارای منظره اقیانوس، با بالکن خصوصی و استخر غوطه‌ور هستند، اما می‌گوییم سوئیت پرزیدنت (دو اتاق خواب، شش خواب) به خوبی به خانواده‌ها خدمات می‌دهد، زیرا میز بیلیارد دارد. و یک آشپزخانه لذیذ برای لحظاتی آرام، والدین ممکن است بخواهند به اسپا که دارای 21 اتاق درمان سرپوشیده و بیرونی است، بروند.

Waldorf Astoria Cancun دارای 173 اتاق و سوئیت است که هر کدام دارای بالکن خصوصی و وان خیس کردن هستند. در اینجا سالن سالن Peacock Alley نشان داده شده است.
(والدورف آستوریا کانکون-)


کمپینسکی، که یک سال پیش ریتز-کارلتون را تصاحب کرد، به ما می‌گوید که به‌تازگی به‌تازگی برای توزیع و بازاریابی به پوساداس وابسته است. حرکت قرار می دهد هتل کمپینسکی کانکون در مجموعه ای مشابه با 195 هتل دیگر، از جمله برندهای Live Aqua، Grand Fiesta Americana و Fiesta Americana.

در طول سال گذشته، کمپینسکی ویژگی‌های لوکس خود را به هتل اضافه کرد، از جمله سفیران مهمان «بانوی قرمز پوش» و «جنت در قرمز» که خدمات ورود را برای هر مهمان و همچنین سایر خدمات لوکس ارائه می‌دهند. همچنین دو زمین تریکبال جدید اضافه شده است که استفاده از آنها برای مهمانان رایگان است.

ما سوئیت ساحلی Saasil را برای خانواده ها توصیه می کنیم. دارای سه اتاق خواب، یک اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن، به علاوه حمام با روشویی دو نفره و وان های عمیق است. یک حیاط و باغ خصوصی، همه چیز را در بر می گیرد.

سوئیت Saasil
امکانات رفاهی در سوئیت Saasil کمپینسکی شامل سه اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری، یک اتاق نشیمن، و حمام با کمد دیواری و روشویی دو نفره، وان عمیق و دوش بارانی است.
(هتل کمپینسکی کانکون)

هتل کمپینسکی کانکون دارای باشگاه کودکان Titan Tikes است که هنر و صنایع دستی و فعالیت های ماجراجویی را ارائه می دهد. باشگاه کودکان توسط کارکنان مجرب خود نظارت می شود که از امنیت و گذراندن اوقات خوشی کودکان اطمینان می دهند. توجه: کلوپ کودکان از 4 تا 12 سال در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر پذیرش می کند.

در حالی که کودکان سرگرم می شوند، والدین می توانند از اسپا KAYANTÁ دیدن کنند که دارای سالن های استراحت، اتاق های بخار، رایحه درمانی و دوش سوئیسی، و همچنین پاسیوهای باغ با گرداب و استخرهای آب سرد است. ما می شنویم که جدیدترین پیشنهاد این اسپا، شیرودهارا تراپی است، یک درمان آیورودا که سیستم عصبی مرکزی را با استفاده از روغن معطر گرم بر روی چاکرای چشم سوم تحریک می کند. خوب!

Kempinski در منطقه هتل کانکون و 25 دقیقه از فرودگاه بین المللی کانکون است.

استخر بچه
استخر بچه در هتل Xcaret دارای سرسره‌هایی به شکل اختاپوس، یک آبشار، و یک دیوار کوچک برای صخره‌نوردی است.
(هتل Xcaret مکزیک)

هتل Xcaret در نزدیکی پلایا دل کارمن می‌گوید که به خاطر حال و هوای «همه سرگرم کننده» خود شناخته شده است، که آن را به مکانی خوب برای کودکان تبدیل می‌کند. چرا؟ همه چیز در اینجا به معنای دسترسی و حمل و نقل به تمام پارک های Grupo Xcaret، تجربه غذاخوری ممتاز و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت است. این استراحتگاه همچنین دارای یک “سوئیت پرزیدنت خانوادگی” است که دارای یک اتاق ناهار خوری با ظرفیت هشت نفر است، به علاوه تختخواب هایی که شامل یک تخت کینگ، دو تخت دونفره و دو مبل تختخواب شو می باشد. این رزرو همچنین شامل ترانسفر فرودگاهی خصوصی و خدمات پیشخدمت است.

توجه: این استراحتگاه همچنین دارای باشگاه کودکان Xiquillos و یک استخر کودکان با سرسره های اختاپوس شکل، یک آبشار و یک دیوار کوچک برای صخره نوردی است. کلوپ خانواده دارای میزهای بیلیارد، میز فوتبال کوچک و ایر هاکی است.

هتل Xcaret
هتل Xcaret برای کودکان بسیار مناسب است، زیرا تجربیات مناسب برای کودکان از جمله باشگاه کودکان Xiquillos را ارائه می دهد.
(هتل Xcaret)

مخاطب مشاوران سفرهای لوکس که یک مشتری VIP را به ملک می فرستند، مدیر فروش، دینورا توبون است.[email protected]) که می تواند در مورد اتاق های متصل و سایر فرصت های خانوادگی مشاوره دهد.

بهشت اثر ملیا دارای برنامه های خانوادگی لوکس در استراحتگاه های Paradisus Playa del Carmen، Paradisus Cancun و Paradisus Palma Real. تجربه خانوادگی ارتقا یافته، به نام “Nikté”، خدمات نوبت دهی، مینی بار ممتاز، نگهبان مقصد شخصی، رزرو شام با اولویت، یک شام رایگان در رستوران ممتاز Sal Steak Cave (برای افراد بالای 18 سال) و مراسم آب در استراحتگاه را ارائه می دهد. اسپا YHI.

توجه: Paradisus Los Cabos در ژانویه 2024 به یک استراحتگاه ویژه بزرگسالان تبدیل خواهد شد.

آزمایشگاه سرگرمی در استراحتگاه گلف و اسپا ساحلی سانست پوئبلو بونیتو
“آزمایشگاه سرگرمی” در Pueblo Bonito Sunset Beach Golf & Spa Resort یک سالن استراحت و مرکز تفریحی برای نوجوانان است.
(پئوبلو بونیتو سانست ساحل گلف و اسپا توچال)

در سراسر کشور، در ساحل غربی، استراحتگاه گلف و اسپا ساحل پوئبلو بونیتو سانست ملکی وسیع با 749 سوئیت است که بر روی بلوف اقیانوس در توسعه مسکونی منحصر به فرد Quivira Los Cabos قرار دارد. تفرجگاه مراقب بوده است که «بچه‌های کوچک» را از نوجوانانی که «آزمایشگاه سرگرمی» نامیده می‌شود، یک سالن استراحت و مرکز تفریحی نوجوانان با ماشین‌های بازی ویدیویی، یک میز بیلیارد، یک سالن سینما، و یک آب‌نمای سودا که ناچو سرو می‌کند، جدا کند. ، پیتزا، هات داگ، ذرت بو داده و بستنی.

کلوپ بچه برای سنین چهار تا 11 سال با برنامه هایی شامل هنر و صنایع دستی، فعالیت های ساحلی، کارائوکه، بازی های استخر، بازی های روی تخته و بازی های ویدئویی، و همچنین ایروبیک در آب، کلاس های آشپزی و آموزش رقص است. یک ناهار بوفه مناسب برای کودکان نیز موجود است. توجه: به دلیل محدود بودن ظرفیت رزرو الزامی است. خدمات برای کودکان کوچکتر نیز می تواند ترتیب داده شود. بچه ها همچنین می توانند برای تنیس، توپ ترشی و والیبال ساحلی به والدین خود بپیوندند. تماس با روبرتا راموس ([email protected]، با سؤالاتی در مورد استراحتگاه یا اگر در حال ارسال VIP هستید.

مقالات مرتبط

نامه سردبیر: جادوی سفر خانوادگی

هتل کمپینسکی کانکون به نام پوساداس مکزیک شریک تجاری است

فقط برگشت: تعطیلات خانوادگی به مالدیو

استراحتگاه جدید Cabo Four Seasons

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *