سفر لوکس

Advisors on the Road: The Reserve at Paradisus Playa del Carmen

لوری فاستر ، صاحب امتیاز و متخصص تعطیلات با تعطیلات رویایی – همکاران سفر لوکس در سن کلمنته ، کالیفرنیا ، در ماه مارس به The Reserve در Paradisus Playa del Carmen ، مکزیک سفر کرد و اولین برداشت های خود را به اشتراک گذاشت.

من در Paradisus Punta Cana در سال 2001 ازدواج کردم ، و از آنجایی که قبل از مشاور سفر من بود ، نمی دانستم که آنها عضوی از مارک های بزرگ خانواده ملیا هستند که تقریباً 400 هتل در سراسر جهان دارند یا حتی در مورد ویژگی های آنها بسیار زیاد هستند. در واقع ، من چیز زیادی در مورد آنها نمی دانستم تا اینکه در ماه مارس مدتی را در Paradisus Playa del Carmen گذراندم.

این ملک مورد علاقه من بهشت ​​است زیرا واحه ای در وسط یک شهر شلوغ است. با همه خریدها و ناهار خوری ها به خیابان 5 معروف بسیار نزدیک است ، اما هنگام اقامت در استراحتگاه احساس می کنید با یک دنیا فاصله دارید. استراحتگاه اندازه خوبی دارد – آنقدر بزرگ که شما را درگیر کارهای زیادی کند اما خیلی بزرگ نیست که پیاده روی از یک طرف به آن طرف دیگر طول می کشد. Playa del Carmen به دلیل سواحل زیبا شناخته شده است و Paradisus Playa del Carmen دارای بخش زیبایی از شن و ماسه سفید و آب آبی است. آنچه در مورد استراحتگاه نیز منحصر به فرد است ، وجود گیاهان جنگلی حرا است و باعث می شود احساس کنید در جنگل قرار دارید – اما در واقع ، فقط چند قدم با ساحل زیبا فاصله دارید.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

Paradisus Playa del Carmen یک گزینه عالی برای خانواده ها و بزرگسالان فاقد فرزند است زیرا این ملک دارای یک طرف فقط بزرگسالان و یک طرف خانوادگی است. من این لذت را داشتم که در تعطیلات اخیرم در هر دو طرف ملک بمانم ، و چند روز فقط قسمت بزرگسالان را تجربه کنم و چند روز دیگر خانواده را با فرزندانم تجربه کنم. طرح عالی است زیرا کسانی که در بخش فقط بزرگسالان اقامت دارند هرگز نمی دانند که یک ملک خانوادگی در آن ملک وجود دارد. بزرگسالان صرف نظر از محل اقامت خود ، می توانند در تمام رستوران های محل غذا غذا زده و از هر دو طرف املاک دیدن کنند ، در حالی که کودکان فقط در قسمت خانواده مجاز به اقامت هستند.

آنچه که بیشتر از من در Paradisus Playa del Carmen تحت تأثیر قرار گرفت ، The Reserve ، تجربه ارتقا the یافته در سطح دربان بود. در دو طرف املاک یک رزرو وجود دارد و هر یک از آنها یک چک آپ VIP جداگانه دارند که یک روش فوق العاده و آرامش بخش برای شروع تعطیلات است. تمام اتاق های The Reserve در مناطق مرکزی رفت و آمد مکرر ، نزدیک به همه جا واقع شده اند. مهمانان رزرو همچنین رستوران اختصاصی خود را دارند که می توانید صبحانه و ناهار را هرکدام را در فضایی آرام با خدمات استثنایی نوش جان کنید. درست در خارج از رستوران استخر The Reserve است. این تنها استخر گرم است و دارای میله شنا می باشد. از لحظه ورود ، گلدانهای استخر آنجا هستند تا تختخواب بالی خود را با حوله تنظیم کنند ، چتر را تنظیم کرده و به شما کوکتل پیشنهاد دهند. وقت آن که ناهار فرا برسد ، فقط چند قدم با رستوران خصوصی خود فاصله دارید که منتخب نام شما را می داند. در ساحل مجلل ، خدمات مشابه در یک منطقه جداگانه فقط برای مهمانان رزرو (در دو طرف خانواده و بزرگسالان) در دسترس است. باز هم ، ماشین ظرفشویی توجه دارد ، تختخواب یا اتاقهای استراحت و چتر بالی خود را مرتب کنید ، و آنها همیشه یک سطل یخ آب بطری و کوکتل به همراه دارند.

محل اقامت دلیل دیگری برای اقامت در Paradisus Playa del Carmen است. فقط در بزرگسالان در یک اتاق شنا با یک اتاق خواب که عاشق آن شدم اقامت کردم. همه راحتی خانه را داشت و بسیار جادار بود. یک مکان ناهار خوری وجود دارد که حداکثر شش نفر را در میز می گذارد و دارای یک قهوه ساز نسپرسو ، یخچال و سینک ظرفشویی است. منطقه زندگی دارای دو کاناپه ، یک میز قهوه و تلویزیون است. یک تراس بزرگ دارای درهای شیشه ای کشویی به اتاق نشیمن و اتاق خواب با تخت خواب بزرگ است. من تراس را با یک کاناپه کوچک و میز قهوه ، یک میز گرد و چهار صندلی راحت و یک وان جت گرد دوست دارم. بسیار زیبا: پله هایی از تراس وجود دارد که مستقیماً به استخر منتهی می شوند و دو سالن کاشی کاری شده در یک فوت آب غوطه ور هستند. به عنوان یک مهمان رزرو ، شما همچنین سرویس مراقب ساقی هستید که به هر نیاز خود نیاز دارید. آنها می توانند رزرو رستوران شما را انجام دهند ، قرارهای آبگرم را تنظیم کنند ، در مورد فعالیتهای روزانه به شما اطلاع دهند و اکنون با پروتکل های COVID ، قرار ملاقات آزمایشی خود را قبل از عزیمت تنظیم کرده و تمام مدارک لازم برای آوردن به فرودگاه را پر کنید. هیچ دلیلی ندارد که هرگز اتاق خود را ترک کنید!

وقتی با خانواده خودم به طرف خانواده رفتیم ، در یک سوئیت دو خوابه اقامت کردیم. این اتاق شبیه همان اتاق قبلی من بود ، اما دارای یک درب اتصال به یک سوئیت کوچکتر ، اما هنوز هم بزرگ ، یک خوابه با دو تخت ملکه ، یک اتاق نشیمن و غذاخوری ، به علاوه یک تراس با وان جت دار و دسترسی به استخر. این راه حل مناسب برای یک خانواده است: شما از حریم خصوصی و فضا برخوردار هستید اما هنوز در کنار هم هستید. یافتن محل های اقامتی از این دست برای خانواده ها همیشه آسان و در همه استراحتگاه ها در دسترس نیست.

بنابراین ، چه با بچه ها و چه بدون آنها در مسافرت باشید ، Paradisus Playa del Carmen فضای کافی ، خدمات عالی و یک استراحتگاه زیبا را برای همه فراهم می کند.

مقالات مرتبط

Windows to Paradise Pop-Up گیاهی Bonberi را راه اندازی می کند

فروش اقامتگاه ها در St. Regis Los Cabos Open

یک استراحتگاه پنج اکوسیستم

استراحتگاههای برتر مکزیک از کارائیب تا اقیانوس آرام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *