دسته‌بندی نشده

آموزش “بهترین رهنمودها” برای فوربس در مورد مهمان نوازی مجلل

راهنمای سفر Forbes مجموعه جدیدی از “بهترین روشهای بازگشت به کار“دستورالعمل همراه با یک برنامه آموزش مجازی جدید برای حمایت از مراکز پذیرایی لوکس در سراسر جهان با تغییرات خدمات پس از قرنطینه. هر دو منبع برای کمک به متخصصان مهمان نوازی در به روزرسانی خدمات لوکس خود ایجاد شده اند در حالی که آنها از سیاست های دولت ملی و محلی مربوط به بیماری همه گیر پیروی می کنند. این راهنما طبق نظرسنجی اخیر فوربس از 1200 متخصص مهمان نوازی انجام شد ، جایی که 67 درصد گفتند که انتظار می رود تغییرات چشمگیری در ارائه خدمات به دلیل همه گیری وجود داشته باشد.

هدف این سند ارائه راهنمایی خدمات به مهمانان برای متخصصان مهمان نوازی در زمان بازگشایی برای مشاغل است. راهنمای سفر فوربس برای پرداختن به عناصر خدمات مهمان در نظافت و بهداشت ، ارتباطات ، فاصله اجتماعی ، ایمنی ارائه غذا ، بهداشت و بهداشت و همچنین خدمات بدون لمس و تماس محدود رویکردی در نظر گرفته است. این رهنمودها همچنین حاوی نکات مفید خدماتی است که نشان می دهد چگونه بهترین توصیه ها را با حفظ سطح استثنایی خدمات به کار می گیرید.

تیم مربیان معتبر Forbes Travel Guide جدید را تحویل می دهند برنامه آموزش مجازی، که شامل بهترین روشهای پس از قرنطینه است و به زبانهای انگلیسی ، اسپانیایی ، ماندارین و فرانسوی موجود است و کلیه بخشهای مهمان نوازی و سطح حرفه را پوشش می دهد. 35 موضوع برای انتخاب وجود دارد ، در قالب مجازی قابل تنظیم ، از جمله بسیاری از عناصر تعاملی.

این دو طرح پیشنهادی راهنمای سفر Forbes را دنبال می کنند مهمان نوازی قوی وبینارهای eLearning که در 23 آوریل آغاز به کار کرده و در 25 ژوئن پایان می یابد.

مقالات مرتبط

آکور افتتاح هتل ها را آغاز می کند ، کمپین بازاریابی جدیدی را آغاز می کند

TSA فرآیندهای غربالگری را برای کاهش آلودگی متقابل به روز می کند

اگرچه قطعی نیست ، اما اعتماد به نفس آمریکایی ها در سفر بیشتر می شود

مشاوران نگران بهداشت و کمیسیون ها ، نظرسنجی ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *