دسته‌بندی نشده

اولین تجربه های جشن اولین بخش Homestay را آغاز می کند

تجربیات تجلیل شده بخش جدیدی از این شرکت را به نام Celebrated Homes راه اندازی کرده است ، مجموعه ای از 200 محل اقامت به علاوه موجود برای اجاره در انگلیس ، ایرلند ، ایتالیا ، اسکاتلند و ولز.

در راه اندازی این محصول جدید ، تجربیات Celebrated قصد داشت تا از سایر نمونه کارهای اقامتی متفاوت باشد. جاناتان اپستین ، مدیرعامل Celebrated Experiences ، در بیانیه ای گفت: “مجموعه خانه های ما مورد بررسی ، مدیریت و به یاد ماندنی قرار گرفته است. اینها خواص متنوعی هستند که باید استانداردهای بالای ما را داشته باشند. آنها همچنین به صورت محلی یا با یک تیم در محل و یا کارکنان پشتیبانی در نزدیکی مدیریت می شوند. هدف ما این است که میهمانان استقلال و حریم شخصی داشته باشند اما هرگز احساس نکنند که خودشان هستند. ”

این مجموعه شامل گزینه های فوق العاده لوکس ، مانند قلعه های تاریخی و املاک منحصر به فرد کشورها است. آنها همچنین شامل تعدادی از املاک منظم و کوچکتر مانند کلبه های به روز شده و آپارتمان های مرکز شهر هستند. اپستین اضافه کرد: “شعار 2020 ما این است که” همه گیر را هدر ندهید “و تیم ما برای نوآوری بسیار تلاش کرده است ، بنابراین ما می توانیم حتی شرکای بهتری برای مشتریان مشاور سفر خود باشیم.”

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

طی دهه گذشته روند رو به رشدی به سمت مسافران لوکس وجود داشته است که هنگام سفر به اروپا علاوه بر هتل ها ، تنوع بیشتری در گزینه های اقامت دارند. این روند در طی بیماری همه گیر COVID-19 (ویروس کرونا) تسریع شده است.

خوب است بدانید: تعداد زیادی از اقامتگاههای خصوصی در خانه های مشهور املاک بزرگتری هستند (هشت تا 20 اتاق). تجربیات مشهور می گوید این باعث می شود آنها بتوانند در حال رشد “بازار جشن” باشند که می تواند شامل اجتماعات بزرگ خانوادگی یا گروهی از دوستان باشد که با هم سفر می کنند.

Celebrated Experiences سی امین سالگرد تأسیس خود را در سال 2020 جشن می گیرد. این شرکت برنامه های سفر شخصی را طراحی می کند که شامل اقامت در هتل های چهار و پنج ستاره Celebrated و همچنین یک تیم رانندگان و راهنماها است. این شرکت همچنین در همکاری با شرکای مقصد خود در سراسر انگلیس ، ایرلند ، ایتالیا ، اسکاتلند و ولز تجربیاتی را ایجاد کرده است.

مقالات مرتبط

Villas of Distinction پنج ویلا فوق العاده خصوصی آن را نشان می دهد

هتل ها و استراحتگاه های ترجیحی به 100 اقامتگاه در مجموعه می رسد

چهار فصل برنامه ها و سیستم عامل های گپ برای صاحبان خانه را گسترش می دهد

ساحل تورک و کایکوس برای افتتاح ویلا-استراحتگاه جدید در زمستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *