تورها

خطوط هوایی اتحاد مسیر جدید اسرائیل را آغاز می کند

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز ، هواپیمایی ملی امارات متحده عربی ، پروازهای برنامه ریزی شده روزانه را در طول سال به تل آویو ، مرکز اقتصادی و فناوری اسرائیل آغاز می کند.

راه اندازی پروازها به دنبال عادی سازی روابط دیپلماتیک بین دو ملت و امضای توافق نامه ابراهیم بین امارات و اسرائیل در واشنگتن دی سی در 15 سپتامبر انجام شد. یک ماه بعد ، اتحاد اولین شرکت GCC (شورای همکاری خلیج فارس) شد یک پرواز مسافربری تجاری به و از تل آویو در 19 اکتبر 2020 انجام دهید.

محمد البلوکی ، مدیر عامل لحظه تاریخی و به عنوان یک شرکت هواپیمایی ، از تعهد اتحاد برای رشد فرصت های تجارت و گردشگری نه تنها بین دو کشور بلکه در منطقه و فراتر از آن نیز تأکید می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

خدمات جدیدی که از 28 مارس 2021 اجرا می شود ، انتخاب و راحتی بیشتری را برای مسافران تفریحی از نقطه به نقطه بین امارات و اسرائیل فراهم می کند. این نه تنها گردشگری ورودی مستقیم به ابوظبی را ترویج می دهد بلکه به امارات و ساکنان امارات متحده عربی این فرصت را می دهد تا مکان های تاریخی ، سواحل ، رستوران ها و زندگی شبانه اسرائیل را کشف کنند.

زمان حرکت برای اتصال از طریق ابوظبی به دروازه های اصلی شبکه اتحاد از جمله چین ، هند ، تایلند و استرالیا خواهد بود.

پرواز به ، از و از طریق ابوظبی توسط برنامه بهداشت و ایمنی “اتحاد سلامتی” پشتیبانی می شود ، که اطمینان حاصل می کند بالاترین استانداردهای بهداشتی در هر مرحله از سفر مشتری حفظ می شود. این شامل سفیران سلامتی ویژه آموزش دیده است که توسط شرکت هواپیمایی معرفی شده اند تا اطلاعات و مراقبت های بهداشتی ضروری را در زمین و هر پرواز ارائه دهند ، بنابراین میهمانان می توانند با آسودگی خاطر و آسایش بیشتری پرواز کنند. اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات سختگیرانه ای که توسط شرکت اتحاد ایرویز برای ارائه تجربه سفر سالم و بهداشتی در نظر گرفته شده است ، در اینجا موجود است etihad.com/ سلامتی.

مقالات مرتبط

Emirates دوباره طراحی تجربه امضا را انجام می دهد

شرکت حمل و نقل هوایی Tradewind با هتل ها ، ویلا های St. Barth

Execs سفر پس از آزمایشات از مجوز سلامت دیجیتال جدید پشتیبانی می کنند

یاتا می یابد که میزان انتقال COVID-19 در پرواز کم است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *