سفر لوکس

خلیج آنداز شنژن درهای خود را باز می کند

خلیج آنداز شنژن درست قبل از سال نو در شنژن ، چین افتتاح شده است. این هتل با پیوستن به Park Hyatt Shenzhen ، Grand Hyatt Shenzhen ، Hyatt Regence Shenzhen Yantian ، Hyatt Regency Shenzhen Airport ، Hyatt Place Shenzhen Dongmen ، Hyatt Place Shenzhen Airport و Hyatt House Shenzhen ، علاوه بر مجموعه قابل توجه هیئت در حال توسعه در شنژن است.

شنژن خلیج واقع در منتهی الیه جنوب غربی شهر ، منطقه تجاری با رشد سریع است که محل دفاتر 80 شرکت Fortune 500 است. خلیج Andaz Shenzhen بخشی از ساخت و ساز مخلوط 212 هکتاری است که شامل بنای تاریخی گلوله ای ستاد منابع چین ، مرکز خرید سطح بالای Shenzhen Bay MixC ، مرکز ورزشی شنژن Bay و ساختمان مالی چین است. هتل با مشرف به خلیج شنژن ، 30 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین المللی شنژن بائوآن فاصله دارد و با یک پیاده روی کوتاه تا ایستگاه متروی هوای فاصله دارد.

ورود و اتاق های میهمان

هنگامی که میهمانان به خلیج Andaz Shenzhen نزدیک می شوند ، پرچین های بلند استقبال می کنند ، یک ورودی سرپوشیده با کرکره های آبی رنگ مرغابی تخم مرغ ، لعاب به سبک Crittall ، ستون های گچ براق و مواد ضدعفونی کننده شمشاد آراسته استقبال می شوند. میهمانان توسط یک میزبان آنداز مورد استقبال قرار می گیرند و از طریق ورودی وارد می شوند. در داخل ، آنها می توانند انتظار داشته باشند ، چرم لمسی ، کاغذ دیواری چینی ، نقاشی با دست ، روکش ورق طلا ، سنگ مرمر با کاشی گرافیکی و پوشش های لاک براق.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

خلیج Andaz Shenzhen دارای 220 اتاق مهمان مشرف به خلیج شنژن ، مرکز ورزشی شنژن یا دفتر مرکزی منابع چین است. هر اتاق بین 538 تا 2690 فوت مربع است. اتاق ها دارای راحتی مدرن از جمله IPTV های 65 اینچ ، سشوار دایسون و آینه های هوشمند با دسترسی به اینترنت هستند. مهمانان می توانند از لوازم حمام منحصر به فرد عطر ساز فرانسوی Christophe Laudamiel لذت ببرند ، در حالی که مینی بار رایگان با آبجو سفارشی Andaz IPA ، آب Voss ، نوشابه محلی Sarsae و انواع تنقلات محلی مانند کوکی های گوشت خوک پخته شده تهیه می شود.

خلیج آنداز شنژن

کسانی که به دنبال فضای بیشتری هستند می توانند از 10 سوئیت هتل با مساحت 1118 تا 2690 فوت مربع انتخاب کنند. علاوه بر یک اتاق نشیمن جداگانه ، این سوئیت ها دارای یک اتاق ناهار خوری ، اتاق پودر و حمام با یک وان مدور و دوقلوی دوقلو هستند. حفاری های برتر مجموعه Presidential Suite است که در طبقه 23 با چشم اندازهای پانوراما از خلیج شنژن واقع شده است.

ناهار خوری و سلامتی

Andaz Shenzhen Bay به سرپرستی آشپز اجرایی آرژانتینی ، فدریکو هاینزمن ، پنج رستوران و بار ارائه می دهد. سرآشپز هاینزمن ، که پیش از این در Park Hyatt Tokyo و Park Hyatt Seoul کار کرده است ، هدف “ایجاد یک ماجراجویی آشپزی از طریق مواد اصلی و طعم دهنده های بومی است.” رستوران ها به “مزرعه به سفره” مارک ، محصولات محلی و فصلی ، که با لیست شراب همراه با انتخاب از باغ فروشان بوتیک همراه است ، می چسبند.

در طبقه همکف ، Mayflower تفسیری مدرن از یک چایخانه سنتی چینی است که با کرکره های مزارع چوب تیره ، تقسیم کننده پارچه نورن ژاپنی و ضیافت های مخملی سلادون مجهز شده است. چه در فضای داخلی و چه در تراس نشسته ، مهمانان می توانند در طول روز از نوشیدنی های تازه ، از جمله شیرینی های تازه پخته شده چینی و غربی و چای حباب ساخته شده در خانه ، همراه با استاد چای برای تهیه دم کرده عالی سفره لذت ببرند.

در همان طبقه ، Bar 1919 دارای سقف 22 عیار برگ طلای ماه و دیواره های پیچیده شده با روکش چوب رزو و روکش روکش چرم است. در اینجا ، میهمانان می توانند ضمن لذت بردن از موسیقی زنده ، از یک مالت عالی ، شراب خوب یا کوکتل کلاسیک لذت ببرند. مکمل های نوشیدنی مجموعه ای از میان وعده های بار ، از جمله کلوچه خوک ، میگوی مست و یک غذای آشپز روزانه از واگن برقی است.

کل سطح سطح 6 The Club House است که به یک تجربه ناهار خوری خصوصی اختصاص داده شده است ، شامل سه مکان ناهار خوری: اتاق شرقی ، اتاق غربی و ایوان. در اتاق شرقی ، مهمانان می توانند غذاهای دریایی تازه و غذاهای مخصوص از کانتون و شرق چین را امتحان کنند. وست روم متخصص گوشت و غذاهای دریایی برتر است که در اجاق ذغالی پیرا پخته می شود. این رستوران به مهمانان اجازه می دهد تا برش را انتخاب کنند ، سپس روش های بهینه آماده سازی را پیشنهاد می کند. سالادهای کلاسیک ، ماهی کبابی ، غذاهای دریایی روی یخ و یک واگن برقی دسر نیز در دسترس است. نسخه های گاه به گاه غذاهای اتاق شرقی و اتاق غربی در وراندا ، مشرف به باغ ها ، در دسترس هستند. میهمانان همچنین می توانند در طول روز از چای بعد از ظهر و وعده های غذایی سبک لذت ببرند ، در حالی که شب هنگام ، یک دی جی محلی پس زمینه موسیقی را فراهم می کند زیرا در خانه و متصدیان میهمان از معجونات نوشیدنی استفاده می کنند.

به عنوان بخشی از تجربه آنداز ، مهمانان هتل همچنین می توانند نوشیدنی ها و میان وعده های رایگان را در طول روز همراه با کوکتل و گزش صنایع دستی از آتلیه شرقی در هر روز از ساعت 5 تا 7 میل کنند.

خوب است بدانید: میهمانان در کنار یک استودیوی ورزش و یک منطقه با وزنه رایگان به مرکز تناسب اندام 24 ساعته در سطح 3 ، همراه با تجهیزات ورزشی قلب و بدن سازی Life Fitness دسترسی دارند. در همان طبقه یک استخر شنای سرپوشیده ، یک استخر با نشاط و آب گرم با جت های آب ، و یک اتاق سونا و بخار در اتاق های تعویض قرار دارد.

مقالات مرتبط

Andaz Maui در Wailea Resort دوباره به مسافران باز می شود

هتل های W با افتتاح چنگدو حضور خود را در چین گسترش می دهند

اقامتگاههای Andaz Turk & Caicos در بودجه امن گریس بی

دهکده Higashiyama Niseko ، یک ذخیره گاه Ritz-Carlton افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *