سفر لوکس

سیلورسا در ژوئیه به بهره برداری از کشتی آلاسکا ، ایسلند می رود

سفرهای دریایی Silversea سفرهای تابستانی جدید خود را در آلاسکا و ایسلند اعلام کرده است ، از ماه ژوئیه آغاز می شود. با تصویب قانون ترمیم گردشگری آلاسکا در ایالات متحده ، که سفرهای دریایی به آلاسکا را بدون توقف مورد نیاز در کانادا امکان پذیر می کند ، موزیک نقره ای از 29 ژوئیه سفرهای رفت و برگشت خود را از سیاتل از سر می گیرد و باعث می شود Silversea اولین خط مسافرتی لوکس باشد که تابستان امسال در آلاسکا فعالیت می کند. علاوه بر این، سایه نقره ای با راه اندازی برنامه های جدید کاملا ایسلندی ، ایسلند را دور می زند و از 30 ژوئیه با سه سفر 10 روزه از ریکیاویک به شمال اروپا باز می گردد.

آلاسکا

با تصویب قانون احیای گردشگری آلاسکا در ایالات متحده ، موزیک نقره ای در سفرهای رفت و برگشت از سیاتل ، به دنبال یک سری برنامه های متنوع 10 و 11 روزه ، در سفرهای دریایی حرکت می کند. این سفرهای طولانی مهمانان سیلورسا را ​​قادر می سازد تا به دیدنی ترین سازه های یخی آلاسکا از جمله یخچال صاویر و یخچال مندن هال سفر کنند و همچنین مناظر این ایالت ، حیات وحش و جوامع دوردست مانند کتچیکان ، جونو ، ورانگل ، اسکاوی و سیتکا

مجموعه ای از تجربیات با پرداخت هزینه اضافی در هر مقصد در آلاسکا ، از جمله نکات برجسته زیر ، در دسترس است: از ماه ژوئن ، مهمانان سیلورسیا می توانند سوار بر یک هلیکوپتر شوند و قبل از لمس کردن آنها با چکمه های مخصوص یخچال ، از هوا یخچال مندن هال را تجربه کنند. ساختار یخی بسیار زیاد ، همراه با یک راهنمای تور که دانش خود را در مورد یخچال های طبیعی ارائه می دهد. با ارائه تجربه ای جایگزین از یخچال مندن هال ، مسافران همچنین می توانند در یک جستجوی نهنگ از خلیج آوکه سه ساعته شرکت کنند و هنگام جستجوی حیوانات دریایی یخچال طبیعی را از یک کاتاماران تحسین کنند. یک طبیعت پرداز ، رفتار و زیستگاه مهمانان حیات وحش را که ممکن است با آن روبرو شوند توضیح می دهد – از نهنگ های قایقی و قاتل گرفته تا شیرهای دریایی استلار ، مهرهای بندر و عقاب های طاس. از Skagway ، مهمانان می توانند برای یک ماجراجویی منحصر به فرد از طریق Skagway’s White Pass و مسیر Yukon سوار یک قطار قدیمی شوند ، و در حالی که زیبایی طبیعی این ایالت را می گذرانند ، از گذشته طلا در آلاسکا مطلع می شوند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

توجه: سفرهای جدید Silversea به آلاسکا از 7 ژوئن به وب سایت خط کروز اضافه می شود.

ایسلند

سیگلوفوردور ، ایسلند // عکس از Jordanlye / iStock / گتی ایماژ به علاوه / گتی ایماژ

Silversea Cruises در پاسخ به بازخورد مهمان فوق العاده قوی ، پیش از این بزرگترین مجموعه سفرهای خود در ایسلند را به عنوان بخشی از مجموعه سفرهای خود برای 2221-2021 اعلام کرده بود. سه سفر رفت و برگشت از ریکیاویک که یک مجموعه تجدید نظر شده به دنبال همه گیر است ، شامل تماس در Grundarfjordur ، Isafjordur ، Siglufjordur ، Akureyri ، Husavik ، Seydisfjordur و جزیره Heimaey است. گردش در یک سرزمین زیبایی طبیعی و شگفتی های زمین شناسی در داخل سایه نقره ای، میهمانان خط کروز این شانس را خواهند داشت که با آتشفشان ها و فیوردهای مجسمه یخچال شگفت زده شوند ، از زمین های گدازه رد شوند ، شاهد آبشارهای باشکوه و چشمه های آب گرم و غیره باشند.

در طول سفرهای Silversea در ایسلند ، میهمانان از سفرهای ساحلی غوطه وری که در کرایه گنجانده شده است لذت می برند. تجربه های برجسته شامل یک تور نیم روزه از Akureyri است که طی آن مسافران مزارع گدازه ایلند ، استخرهای گرم ، بخورها ، آبشارها و حیوانات پرندگان را کشف می کنند. یک تور پوفین از Grundarfjordur ، که در طی آن مهمانان سوار یک قایق کوچک می شوند قبل از اینکه به یک جزیره معروف برای کلونی بزرگ لانه سازی پافین های آتلانتیک بروند یک ماجراجویی وسایل نقلیه تمام زمین از Heimaey ، که در آن مسافران شاهد مجمع الجزایر Vestmannaeyjar و آتشفشان Eldfell خواهند بود. یک سافاری یخچال 4×4 با بازدید از غار یخ ؛ و سفری اصیل به سنت شاه ماهی ایسلند در Siglufjordur با چشیدن طعم.

کلیه مهمانان و خدمه قبل از سوار شدن کاملاً در برابر COVID-19 واکسینه می شوند موزیک نقره ای در آلاسکا و سایه نقره ای در ایسلند ، به عنوان بخشی از مجموعه پروتکل های Silversea که به حفظ سلامت و ایمنی مهمانان ، خدمه و جوامع بازدید شده کمک می کند.

مقالات مرتبط

سفرهای Lindblad برای بازگشت به ایسلند در این تابستان

اشتراک RSSC تاریخ های راه اندازی مجدد ناوگان را لغو می کند ، همه قایقرانی های قبلی را لغو می کند

سفرهای Atlas Ocean Voyages از سفرهای بهاری و تابستانی 2022 رونمایی می کند

Origin Silver در سال 2021 برنامه سفرهای پیشرفته گالاپاگوس را به باد می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *