سفر لوکس

شرایط آزمایش به روزرسانی های Turk و Caicos برای مسافران

جزایر ترک و کایکوس الزامات سفر را به مقصد به روز کرده و از همه مسافران خواسته است که نتیجه آزمایش COVID-19 RT-PCR ، NAA ، RNA یا آنتی ژن را از آزمایشی که طی سه روز سفر آغاز شده است ، از 28 ژوئیه ، به پورتال “TCI Assured” ارسال کنند. ، 2021

تاریخ جمع آوری نمونه از الزام قبلی آزمایشی که باید طی پنج روز از زمان ورود انجام شود ، کاهش یافته است و “ماشین حساب تاریخ آزمون” در پورتال “TCI Assured” به مسافران در تعیین زمان شرکت در آزمون کمک می کند.

اصلاحات تصویب شده در “مقررات تصفیه سلامت مسافران” شامل پذیرش آزمایش های واکنش زنجیره ای پلیمراز رونویسی معکوس (RT-PCR) است. آزمایشات تقویت اسید نوکلئیک (NAA) ؛ آزمایش های RNA یا مولکولی ؛ و تست های آنتی ژن برای ورود به جزایر ترک و کایکوس. این آزمون باید توسط یک آزمایشگاه پزشکی با هر یک از مدارک زیر انجام شود: معتبر توسط کالج آسیب شناسان آمریکایی (CAP)؛ ثبت شده توسط اصلاحات بهبود آزمایشگاه بالینی (CLIA)؛ گواهینامه ISO 15189. پیش از این ، مقصد فقط پذیرش آزمایشات RT-PCR بود. آزمایشات آنتی بادی و نتایج حاصل از کیت های تست خانگی پذیرفته نخواهد شد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

به عنوان بخشی از “TCI Assured” ، یک برنامه و پورتال تضمین کیفیت قبل از سفر ، که از 22 ژوئیه سال 2020 ، زمانی که مقصد مرزهای خود را به روی گردشگران گشود ، برای مسافران برقرار است ، مسافران همچنین باید بیمه درمانی / مسافرتی داشته باشند که medevac (شرکت های بیمه که بیمه پیش نیاز را نیز در پورتال در دسترس خواهند بود) ، یک پرسشنامه غربالگری سلامت کامل شده و گواهی اینکه سند سیاست حفظ حریم خصوصی را خوانده و با آن موافقت کرده اند این شرایط باید کامل و قبل از ورود به پورتال “TCI Assured” بارگذاری شود که در وب سایت هیئت گردشگری جزایر تورک و کایکوس موجود است.

جزایر تورکس و کایکوس در مورد نیازهای مسافر بین المللی خود که برای مسافران واکسینه شده و غیر واکسینه شده یکسان است ، هوشیار و سازگار باقی مانده است. به همین دلیل ، مقصد سطح هشدار 1 را از مراکز کنترل بیماری (CDC) دریافت کرده است. این یک نقطه عطف مهم در فعالیت واکسن جزایر تورکس و کایکوس است که از ژانویه 2021 آغاز شد و منجر به واکسینه شدن بیش از 60 درصد از افراد بزرگسال به طور کامل با واکسن Pfizer-BioNTech شده است – و این یکی از کشورهای واکسینه شده است. در جهان.

لیست گسترده ای از امکانات آزمایش COVID-19 در تمام جزایر خواهر را می توان در وب سایت رسمی هیئت توریست یافت.

هیئت گردشگری جزایر تورکس و کایکوس مسافران را تشویق می کند تا اطلاعیه های مربوط به بهداشت سفر CDC و مقصد تعطیلات سفرهای ایمن WTTC را برای سالهای 2020 و 2021 در نظر بگیرند. و یا در حال پذیرش رزرو هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزایر تورکس و کایکوس ، با شماره 1-800-241-0824 تماس بگیرید یا به این سایت مراجعه کنید www.turksandcaicostourism.com.

مقالات مرتبط

اولین نمایش های ریتز-کارلتون در ترکها و کایکوس

بازگشایی کانادا برای آمریکایی ها از 9 آگوست

محوطه ساحلی Long Bay از خانه های جدید ساحلی رونمایی می کند

آمریکایی ها می توانند از قرن نوزدهم بدون قرنطینه از ایرلند دیدن کنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *