دسته‌بندی نشده

استراحتگاه جدید Anantara در سال 2026 به بندر الخیران مسقط می آید

Minor Hotels از گسترش خود خبر داده است آنانتارا برند در عمان با استراحتگاه جدید در بندرالخیران مسقط. این ملک جدید با 121 کلید واقع در سواحل ناهموار عمان، تنها 45 دقیقه با پایتخت، قرار است در سال 2026 راه اندازی شود.

این اقامتگاه در بندر الخیران که توسط Anantara اداره می شود دارای 51 اتاق مهمان، 46 کلبه و 24 ویلا خواهد بود که در امتداد خط ساحلی کوه مشرف به خلیج عمان قرار دارند. هر اتاق مهمان در قلب استراحتگاه قرار دارد، در حالی که ویلاهای یک و دو خوابه به طور جداگانه در میان باغ ها برای حفظ حریم خصوصی بیشتر قرار می گیرند. خوب است بدانید: مجموعه ای از واحدها شامل استخرهای خصوصی می شود.

گزینه های غذا و نوشیدنی شامل پنج رستوران و بار، از جمله غذاخوری بین المللی تمام روز، یک رستوران تخصصی، یک رستوران ساحلی، یک کافه و یک بار روی پشت بام با منظره دریا خواهد بود. امکانات دیگر در استراحتگاه جدید شامل استخر بی‌نهایت و استخر آب‌پاش برای کودکان، سالن استراحت باشگاه کودکان و نوجوانان، اسپا آنانتارا، مرکز تناسب اندام، سالن خصوصی است. مجلس برای رصد ستارگان، فضاهای ملاقات و رویدادها، و یک سکوی هلیکوپتر.

استراحتگاه آینده آنانتارا در بندر الخیران به مجموعه رو به رشد املاک Anantara در منطقه خاورمیانه خواهد پیوست که شامل دو استراحتگاه موجود در عمان – Al Baleed Resort Salalah by Anantara و Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort – به اضافه 10 ملک در امارات است. و یکی در قطر.

این ملک متعلق به Musstir خواهد بود، بازوی خرید و توسعه املاک و مستغلات شرکت MB Holding، که همچنین مالک Al Baleed Resort Salalah by Anantara در سواحل جنوبی عمان است.

مقالات مرتبط

مجموعه دورچستر اولین هتل در خاورمیانه را افتتاح کرد

هتل ماندارین اورینتال ریبرندز الفیصلیه، ریاض

استراحتگاه Anantara Mina Al Arab Ras Al Khaimah افتتاح شد

شش حس وادی صفر به عربستان می آید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *