دسته‌بندی نشده

استراحتگاه پیتر جزیره پس از تحول شش ساله بازگشایی می شود

اقامتگاه جزیره پیتر در جزایر ویرجین بریتانیا قرار است در سال 2024 بازگشایی شود. یکی از موردانتظارترین بازگشایی های کارائیب از زمان بسته شدن املاک از فصل طوفان 2017 جزایر ویرجین، پیتر آیلند ریزورت بیش از شش سال است که در حال تغییر و تحول بوده است.

پیتر آیلند ریزورت با 52 اتاق، سوئیت و ویلا بازگشایی خواهد شد. همه اتاق‌ها، سوئیت‌های جونیور و ویلاهای دو خوابه در امتداد ساحل ددمن با ردیف درختان نخل در چند قدمی دریا قرار دارند. یک استخر بی نهایت مشرف به ساحل است. ویلای مجلل، Falcons Nest، در حال بازسازی و طراحی مجدد در قله کوه خود است که مناظر 360 درجه از جزایر ویرجین را به نمایش می گذارد. ویلای آشیانه هاوکز، واقع در دامنه تپه مشرف به خلیج اسپرات، در حال ارتقا و بازسازی است.

آبگرم مشرف به بیگ ریف نیز در حال ارتقا و طراحی مجدد است. هفت اتاق درمان شامل دو اتاق درمان زوج ها، سالن های خوش آمدگویی و استراحت، مرکز تناسب اندام، بوتیک، سالن زیبایی و رختکن مجزا برای مردان و زنان در آن قرار دارد. امکانات دیگر عبارتند از استخر آب شور، مناطق استراحت در فضای باز و جکوزی در فضای باز.

باشگاه قایق‌های بادبانی جدید، اسکله‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند طیف وسیعی از کشتی‌ها از قایق‌های برقی، قایق‌های بادبانی و کاتاماران، تا قایق‌های بزرگ تا ارتفاع 200 فوت را در خود جای دهد. باشگاه قایق‌های بادبانی که در بندر اسپرات خلیج واقع شده است، یک استخر انحصاری برای مهمانان، رستوران و بار Drunken Pelican، یک کمیسیون، بوتیک Sea Chest و یک منطقه تفریحی ورزشی با زمین‌های توپ، بسکتبال و بوچه، به‌علاوه یک منطقه برای بازی‌های چمن خواهد داشت. برای محافظت از صخره های مرجانی و حیات دریایی اطراف جزیره، لنگرگاه ها در خلیج سفید، خلیج اسپرات، خلیج مرده، خلیج کی و بندر کوچک قرار خواهند گرفت.

استیک‌هاوس Drake، واقع در ساحل Deadman، مجموعه‌ای از غذاهای موج‌سواری و چمن‌گردی را با پیچ و تاب‌های کارائیب ارائه می‌کند، در حالی که در باشگاه Yacht Drunken Pelican غذاهای معمولی، کوکتل‌ها و مجموعه‌ای از آبجو، شراب و مشروبات الکلی سرو می‌شود.

پیتر آیلند ریزورت همچنین امکانات جلسات و رویدادهای خود را برای پذیرایی از گروه‌های تا 180 نفر با یک مرکز کنفرانس جدید 3000 فوت مربعی در کنار اقیانوس که توسط دو چمن رویداد و یک ایوان پیش‌کار احاطه شده است، گسترش می‌دهد. این امکانات جلسه جدید در کنار اقیانوس در نزدیکی باشگاه قایق بادبانی جدید، رستوران Drunken Pelican و Sprat Bay واقع شده است و شامل آشپزخانه در محل، فضاهای سرپوشیده انعطاف پذیر و مناطق دیدنی در فضای باز است.

رزرو برای اقامت از 3 اکتبر 2024 به بعد پذیرفته می شود. تاریخ اقامت قبل از اکتبر 2024 ممکن است پس از تعیین تاریخ افتتاح رسمی در دسترس باشد.

مقالات مرتبط

Gyp Sea Saint Barth از خانه های ساحلی برای فصل زمستان پرده برداری می کند

Six Senses to Make the Caribbean در می 2024

New One&Only Resort در سال 2027 در آنتیگوا افتتاح می شود

Rosewood Barbuda برای اولین بار در سال 2028

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *