دسته‌بندی نشده

اولین هتل Oetker Collection در ایالات متحده که در پالم بیچ افتتاح شد

مجموعه Oetker این را اعلام کرده است هتل وینتااولین ملک آن در ایالات متحده، قرار است در پاییز آینده در پالم بیچ افتتاح شود. این هتل فقط دو بلوک با خیابان ورث فاصله دارد – مقصدی شاخص که به‌خاطر بوتیک‌های طراحان، گالری‌های هنری و رستوران‌هایش شناخته می‌شود – و تنها چند دقیقه با ساحل فاصله دارد.

مجموعه Oetker با ادای احترام به میراث هتل، نام Vineta را که برای بیش از 50 سال نگه داشته بود، بازگرداند و فصل جدیدی را در تاریخ نزدیک به 100 ساله این ساختمان نوید می دهد. با نمای صورتی کم‌رنگ خود، «نمونه‌ای اساسی» از معماری احیای مدیترانه است که پالم بیچ به آن شهرت دارد. این ساختمان برجسته پس از بازسازی کامل توسط طراح داخلی ساکن پاریس، تینو زرووداچی، به عنوان هتل Vineta بازسازی و متولد خواهد شد.

فضاهای ناهار خوری و اجتماعی هتل Vineta ترکیبی از چهار محیط متمایز را ارائه می دهد. پس از دگرگونی کامل، سالن لئوپارد سابق به محل تجمع جدید انتخابی در پالم بیچ برای ناهارهای آرام و شام‌های شلوغ تبدیل خواهد شد. در پس زمینه ای از درختان انگور و نخل های گلدار، حیاط به یک مقصد غذاخوری در فضای باز تبدیل می شود. برنامه‌ها همچنین شامل یک بار و یک رستوران سرپوشیده/روباز کنار استخر با الهام از مدیترانه است.

“این لحظه ای تاریخی در تاریخ این برند است زیرا ما اولین هتل شاهکار خود را در ایالات متحده معرفی می کنیم. بسیاری از مهمانان فعلی ما مدت‌هاست که از پالم بیچ بازدید کرده‌اند یا ساکن آن هستند، و بنابراین ما مشتاقانه منتظریم تا اخلاق منحصر به فرد مهمان‌نوازی مجموعه Oetker را بر اساس ارزش‌های روحیه خانوادگی، ظرافت و مهربانی واقعی خود به این شهر شگفت‌انگیز با هتل وینتا تعمیم دهیم. تیمو گرونرت، مدیر عامل مجموعه Oetker در بیانیه مطبوعاتی گفت.

مقالات مرتبط

ریتز-کارلتون، پورتلند به عنوان اولین برند در منطقه افتتاح می شود

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

کلبه های نانتاکت در حوضه قایق برای رونمایی از رنو برای سال 2024

Onefinestay از کلبه‌های لوکس جدید در کوه‌های راکی ​​رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *