سفر لوکس

بلموند شروع به کار در مسیرهای جدید ، مجموعه های ویژه ونیز Simplon-Orient-Express می کند

بلموند پیش از فصل 2021 مسیرهای جدیدی را در داخل ونیز سیمپلون-شرقی-اکسپرس اعلام کرده است. پنج نقطه شبانه روزی جدید شامل رم ، فلورانس ، ژنو ، بروکسل و آمستردام است. در 17 واگن ترمیم شده Art Art Deco ، میهمانان در سفرهای یک شبه از فلورانس و رم ، با عبور از دریاچه های ایتالیا و کوه های سوئیس ، قبل از ورود به پاریس ، به هم وصل می شوند. آنها همچنین می توانند هنگام عبور قطار از ژنو به ونیز از گردنه برنر عبور کنند و یا در یک برنامه سفر ونیز به آمستردام در یک تور بزرگ از سه شهر پایتخت اروپا – پاریس ، بروکسل و آمستردام – پرواز کنند.

با ترکیب مسیر جدید از فلورانس و خواهران خواهر بلموند Belmond Villa San Michele (با کانونی نمای طراحی شده توسط میکل آنژ) و عقب نشینی حومه توسکانی Belmond Castello di Casole ، مسافران از شهر رنسانس توسکان به شهر چراغ ها سفر می کنند . کل این سفر شامل یک شب اقامت در هر هتل به اضافه یک شب در قطار است. برای اقامت طولانی مدت ، یک پیشنهاد شش شبه ، شامل یک شب اقامت در آن و پنج شب در Belmond Castello di Casole یا Belmond Villa San Michele ، نیز موجود است. این پیشنهاد شامل انتقال به ایستگاه های قطار ، صبحانه روزانه در هتل ها و کلیه نوشیدنی ها و وعده های غذایی روی میز در ونیز سیمپلون-اورینت اکسپرس است. دو حرکت از فلورانس در فصل 2021 در 26 مه و 14 ژوئیه برنامه ریزی شده است.

Venice Simplon-Orient-Express همچنین در این فصل سه Grand Grand Suite را به نمایش می گذارد و مجموع آنها را به شش مورد می رساند. نشسته در قدیمی ترین کالسکه قطار ، ساخته شده در سال 1926 ، سوئیت های جدید – وین ، پراگ و بوداپست – هرکدام دارای حمام اختصاصی با دوش ، تخت های دو نفره و یک اتاق نشیمن با گرمایش از کف هستند. Wimberly Interiors ، که ناظر بر سه سوئیت Grand Grand بود ، هر کابین را ایجاد کردند تا روح هر شهری را که سوئیت ها از آن نام می برند ، منعکس کنند ، در حالی که به طرح اصلی Art Deco دهه 1920 پایبند بودند. امکانات اضافی شامل مهماندار کابین 24 ساعته شخصی ، شامپاین با جریان آزاد ، ناهار خوری در اتاق و نقل و انتقال شخصی از و به قطار است. میهمانان همچنین می توانند برای حفظ حریم شخصی بیشتر ، یک چارتر خصوصی از یکی از کالسکه های Grand Suites (متشکل از سه Grand Grand Suite) را رزرو کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

Venice Simplon-Orient-Express از مارس تا نوامبر از طریق اروپا سفر می کند ، از جمله سفر سالانه به استانبول.

مقالات مرتبط

Uniworld در سال 2022 برنامه سفر فقط ریلی به علاوه بیشتر را راه اندازی می کند

هتل Ca ‘di Dio ونیز که برای مه 2021 افتتاح می شود

Uniworld تمدید برنامه Oberammergau را برای سال 2022 اعلام کرد

Rosewood Rome به عنوان چهارمین برند در ایتالیا در سال 2023 افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *