سفر لوکس

راهنمای نهایی برای استفاده از VPN در سفر • بلوند در خارج از کشور

استفاده از VPN در سفر

به روز رسانی شده: اکتبر 2019

قبل از شروع سفر تمام وقت، هیچ ایده ای نداشتم که VPN چیست، چه کاری انجام می دهد یا چگونه از آن استفاده کنم. اما در حال حاضر، من همیشه هنگام سفر – در جاده و حتی در خانه از VPN استفاده می کنم. برای توضیح بسیار ساده، یک VPN یک تونل مجازی بین شما و وب ایجاد می کند.

برای توضیح، من یک راهنمای نهایی برای استفاده از VPN در حین سفر ایجاد کرده ام!

VPN چیست؟

VPN مخفف Virtual Private Network است و اساساً یک اتصال خصوصی بین رایانه شما و هر وب سایت یا برنامه ای است. با راه‌اندازی VPN، می‌توانید مکان IP خود را تغییر دهید، داده‌های خود را رمزگذاری کنید و به برنامه‌هایی دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت در دسترس نیستند.

از تمام ترافیک اینترنت شما، از جمله ایمیل ها، تماس های صوتی، ویدیوها و موسیقی محافظت می کند.

چه زمانی از آن استفاده می کنید؟

دلایل زیادی برای استفاده از VPN وجود دارد – هم در خارج از کشور و هم در خانه. VPN یک لایه امنیتی اضافی به رایانه شما اضافه می کند.

هنگامی که در حال سفر هستید، اغلب به شبکه‌های Wi-Fi عمومی یا نیمه عمومی در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها و ایستگاه‌های قطار متصل می‌شوید. هر کسی در همین شبکه به طور بالقوه می تواند داده های رمزگذاری نشده شما را بگیرد – خداحافظ نام های کاربری، رمزهای عبور و شماره کارت اعتباری.

VPN اساساً یک شبکه خصوصی است که فقط شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید، بنابراین خطر سرقت یا نقض داده وجود ندارد.

یک VPN همچنین محدودیت های سرویس و سانسور را دور می زند. بسیاری از دولت‌ها سایت‌های محبوبی مانند نتفلیکس، فیس‌بوک یا بی‌بی‌سی را مسدود می‌کنند تا دسترسی به خدماتی را که مغایر با منافع ملی تلقی می‌شوند، محدود کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید وضعیت خود را در چین به روز کنید اما متوجه می شوید که فیس بوک ممنوع است، شبکه خصوصی شما می تواند بسیاری از محدودیت های دولتی را دور بزند.

چطور به کارش می بری؟

خیلی ساده است-VPN را دانلود و نصب کنید برنامه در تلفن، لپ تاپ یا تبلت شما. به اینترنت متصل شوید، سپس VPN خود را راه اندازی کنید. سروری را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و voilà!

داده های شما رمزگذاری شده است و مکان شما یک رمز و راز است. هنگام انتخاب یک ارائه دهنده VPN، مطمئن شوید که دارای سازگاری با پلت فرم، بدون هزینه پنهان، سرعت قابل قبول، انتخاب خوب سرورها، و در دسترس بودن آن در بسیاری از کشورها است.

من استفاده کرده ام ExpressVPN برای سالها و در طول سفرهایم از طریق چین، امارات، کوبا و فراتر از آن، آن را کاملاً قابل اعتماد یافتم!

آیا می توانم برای استفاده از VPN دچار مشکل شوم؟

خوب شاید، اما محتمل نیست. امارات متحده عربی یکی از اولین دولت ها در جهان است که در واقع استفاده از VPN را تنظیم کرده است، بنابراین قبل از استفاده از یک VPN در دبی فقط دو بار فکر کنید.

***زمان محدود: 3 ماه رایگان با خرید یک طرح VPN 12 ماهه!***

هواپیما

استفاده از VPN برای رزرو پروازهای ارزان تر

VPN ها آدرس های IP ناشناس کشورهای دیگر را ارائه می دهند و این در واقع می تواند به شما در خرید بلیط هواپیما ارزان تر کمک کند. بلیط های داخلی خریداری شده در کشور اغلب ارزان تر از بلیط های خارجی هستند.

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید بلیطی به مقصد، از یا داخل ویتنام در خطوط هوایی ویتنام بخرید، اما در سانفرانسیسکو زندگی می کنید. با استفاده از VPN خود برای دسترسی به سرور در ویتنام، وب سایت شرکت هواپیمایی را فریب می دهید تا فکر کند واقعاً در ویتنام قرار دارید.

این می تواند به شما امکان دسترسی به کرایه های پایین تر را بدهد که در غیر این صورت در دسترس نیستند!

نحوه دریافت VPN را در اینجا بیاموزید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *