دسته‌بندی نشده

ریتز-کارلتون، پورتلند به عنوان اولین برند در منطقه افتتاح می شود

ریتز کارلتون، پورتلند اولین ملک ریتز کارلتون در شمال غربی اقیانوس آرام آغاز شد. این هتل لوکس 35 طبقه در مرکز شهر پورتلند واقع شده است.

پس از ورود به هتل 251 کلیدی، مهمانان به سالن جنگل، لابی بزرگ پذیرایی می شوند. در عمق تالار جنگل، مناطق دنج طراحی شده برای راحتی و فرار با شومینه ای در سالن کتابخانه که با شیشه Verre églomisé با نور پس زمینه احاطه شده است، در انتظار شماست. درست فراتر از پذیرش و راه پله بزرگ، میهمانان Meadowrue را می‌بینند، یک لابی بار صمیمی با پنجره‌هایی از کف تا سقف. این مکان که به‌عنوان یک سالن قهوه در طول روز خدمت می‌کند، فرهنگ غنی قهوه پورتلند را جشن می‌گیرد و با Coava Coffee Roasters برای ایجاد ترکیب جنگل شهری، منحصر به فرد هتل، همکاری کرده است. Meadowrue یک مقصد عصر برای لقمه‌های سبک، کوکتل‌ها و ماکت‌ها است.

Ritz-Carlton، پورتلند دارای 207 اتاق مهمان و 44 سوئیت است. باشگاه ریتز کارلتون واقع در طبقه بیستم، مقصدی صمیمی برای مهمانانی است که دسترسی به سالن باشگاه را انتخاب می کنند. این مکان پنج وعده غذایی روزانه ارائه می دهد و پر از اقلام دست ساز و آثار هنری محلی است. همچنین در طبقه بیستم، رستوران معروف هتل به نام بلپاین قرار دارد که سنت‌های آشپزی متنوع منطقه را به نمایش می‌گذارد که از دره ویلامت اورگان، مزارع، مزارع، رودخانه‌ها و اقیانوس آرام اورگان الهام گرفته است. غذاها با انتخاب هایی با شراب سازی های محلی تکمیل می شود.

طبقه نوزدهم این ملک که Cloudbreak on Nineteen نام دارد، دارای استخری بی‌نهایت لبه صفر با چشم‌اندازی از کوه‌های کاسکید است. این مرکز آبگرم Ritz-Carlton را نیز در خود جای داده است که دارای پنج اتاق درمان و طیف وسیعی از منوهای انتخابی برای یک روز اسپا آرام یا یک لحظه نوازش سریع است. دور طبقه یک مرکز تناسب اندام و استودیوی یوگا به مساحت 4000 فوت مربع است.

طبقه رویداد اختصاصی، Ascending Mount Hood، بیش از 17000 فوت مربع فضای جلسه و رویداد را ارائه می دهد. فضاها به راحتی قابل تنظیم هستند و می توانند مجالس صمیمی تا جشن های بزرگ، عروسی ها و رویدادهای شرکتی را در خود جای دهند.

مقالات مرتبط

ریتز کارلتون، لیسانس گولچ از برنامه نویسی زمستانی رونمایی کرد

مسافرخانه بالای جزر و مد، کالیفرنیا، اکنون ماجراجویی های هواپیمای دریایی را ارائه می دهد

ریتز کارلتون، دالاس تغییر شکل می دهد

مجموعه Auberge Resorts ویلاهای لوکس را در دره Napa راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *