دسته‌بندی نشده

شش حس وادی صفر به عربستان می آید

شش حس قرار است یک هتل جدید در وادی صفر عربستان سعودی افتتاح کند که درست در غرب دیریه و شمال غربی ریاض قرار دارد. این ملک قرار است در سال 2026 افتتاح شود.

Six Senses Wadi Safar تنها 25 مایلی از فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض و 15 دقیقه در شمال غربی شهر، دارای 80 اتاق است که در پنج خوشه بر فراز تپه‌ای با چشم‌اندازهای پانوراما از دره پراکنده شده‌اند.

این جدیدترین پروژه Six Senses بخشی از جامعه 23 مایل مربعی وادی سفر است. اقامتگاه های مهمان در Six Senses Wadi Safar در 49 هکتار وسعت دارد. برنامه‌هایی برای میزبانی رویدادهای ورزشی، هنری، فرهنگی، خرده‌فروشی و مد بین‌المللی در کنار شرکت‌های اجتماعی برای حمایت از چشم‌انداز 2030 عربستان سعودی در دست اجراست. این استراحتگاه همچنین میزبان رویدادهای ویژه، استراحت‌های آخر هفته و استراحت‌های طولانی‌تر برای کاشفان تاریخ و جویندگان سلامتی خواهد بود.

Six Senses Spa دارای سوئیت‌های اختصاصی برای بینایی و لمس، به‌علاوه اتاق‌های درمان، حمام، سالن، سالن بدنسازی و استودیو، و استودیوی یوگا جداگانه خواهد بود. از برنامه‌های یوگا، ماساژهای امضا و ابزارهای هک زیستی گرفته تا استراحت‌های چند روزه و استانداردهای برند مانند «Sleep With Six Senses» و «Eat With Six Senses»، چیزی برای همه وجود خواهد داشت.

تاریخ این منطقه به هزاران سال پیش بازمی‌گردد: زمانی این منطقه یک مسیر تجاری و زیارتی باستانی و محل ملاقات افرادی بود که به آسیا، آفریقا یا اروپا می‌رفتند یا از آن می‌رفتند. در حالی که اتاق‌های مهمان خلوت هستند، رستوران‌ها از این جنبه اجتماعی استفاده می‌کنند و مهمان‌نوازی سنتی را گسترش می‌دهند و مهمانان را دعوت می‌کنند تا گرد هم آیند و از بشقاب‌های فصلی مشترک با مضمون آن لذت ببرند. رستوران اصلی به سمت استخر باز خواهد شد و با یک رستوران، کباب و بار آبجو تکمیل خواهد شد. یک فضای رویدادهای چند منظوره با آمفی تئاتر در فضای باز و یک بوتیک به سبک بازار صنعت وجود خواهد داشت.

با در نظر گرفتن خانواده‌ها، برنامه فعالیت «رشد با شش حس» با تغییر محلی در دسترس خواهد بود. در طول روز، مهمانان می توانند انتظار داشته باشند که آستین های خود را برای آجرسازی، کارگاه های سنتی طراحی نجدی، سادو بافی و سفالگری بالا بزنند. در شب، ستارگان در آسمان و روی صفحه سینمای پارادیزو در فضای باز زنده می شوند. آزمایشگاه زمین نیز یک امر خانوادگی است و مهمانان پیر و جوان را با حفاظت از صحرا آشنا می کند.

مرکز تجربه دروازه‌ای برای انبوهی از ماجراجویی‌های صحرا خواهد بود، از جمله دسترسی آسان به سایت میراث جهانی یونسکو At-Turaif در دیریه، که قرار است سفری جامع در تاریخ عربستان سعودی که در موزه‌های فضای باز نگهداری می‌شود، ارائه دهد.

مقالات مرتبط

Four Seasons Resort Dubai از سوئیت های بازسازی شده رونمایی کرد

والدورف آستوریا راس الخیمه پس از لیفت صورت بازگشایی می شود

Anantara برای افتتاح استراحتگاه الهام گرفته از سانتورینی در امارات

Six Senses AlUla در سال 2027 به عربستان سعودی می آید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *