دسته‌بندی نشده

صاحبان Silversands زمین جدیدی را در گرنادا به دست آوردند

Joyau des Caraibes Ltd (JDC) ، مالک شرکت Silversands گرنادا، از تصرف دهکده دریایی پورت لوئیس و زمین های توسعه نیافته در تفرجگاه کوه سینامون خبر داده است.

سرمایه گذاری JDC در دهکده دریایی پورت لوئیس و کوه های دارچین شامل امکانات سازگار با محیط زیست ، از جمله چهار هتل پنج ستاره ، یک مرکز آبگرم در کلاس جهانی ، ویلاهای مسکونی منحصر به فرد ، مراکز فروش مواد غذایی و آشامیدنی ، خرده فروشی و یک مرکز تفریحی در بندر لوییز مارینا خواهد بود. نقشه های اصلی تحولات در مراحل مختلف تکمیل هستند ، با برنامه ریزی آغاز کار اولین توسعه در کوه دارچین که قرار است طی 18 ماه آغاز شود. در کل ، 400 تا 500 اتاق جدید در هتل های جدید پخش خواهد شد.

Mount Cinnamon درست در نزدیکی ساحل Grand Anse – محبوب ترین جزیره – واقع شده است ، در حالی که دهکده دریایی Port Louis در جنوب پایتخت گرانادا ، سنت جورج است. Silversands گرنادا در نقطه میانی بین دو خواص واقع شده است.

حداقل 1500 فرصت شغلی جدید در هتل های جدید و امکانات ، مدیریت و عملیات مربوطه ایجاد خواهد شد ، علاوه بر فرصت های شغلی جانبی پیش بینی شده در خدمات مرتبط و پشتیبانی صنایع و ساخت و ساز.

ناگیب ساویریس ، رئیس JDC در اطلاعیه ای اعلام کرد که انتظار دارد این پروژه ها به نوبه خود منجر به افزایش هوایی مورد نیاز به گرانادا شود ، “که این سنگ بنای شکوفایی صنعت گردشگری است.”

Silversands Grenada در دسامبر 2018 افتتاح شد. نقطه کانونی آن استخر 300 فوت به طول آن است که درست آن طرف لابی قرار دارد – که به عنوان طولانی ترین استخر کارائیب شناخته می شود. این استراحتگاه دارای 52 کلید است که از جمله آنها می توان به 9 ویلا فوق العاده اشاره کرد (پنج عدد از آنها در ساحل است ، در حالی که چهار مورد دیگر در دامنه تپه پشت ملک است).

مقالات مرتبط

Spice Island Beach Resort Eyes 1 نوامبر بازگشایی

اکنون باز است: گرفتگی در نیمه ماه

استراحتگاه های خانوادگی کارائیب

عقب نشینی کارائیب در پورتوریکو ، برمودا و BVI

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *