دسته‌بندی نشده

صندوق سرمایه گذاری عمومی برای به دست آوردن سهام در هتل های روکو فورته

هتل های روکو فورته اعلام کرده است که صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) برای به دست آوردن سهام اقلیت قابل توجهی در این گروه، قراردادی قطعی منعقد کرده است. خانواده فورته مالکیت و کنترل اکثریت را حفظ خواهد کرد. طبق این توافق، نهاد ایتالیایی CDPE Investimenti (CDPEI) کل سهام خود را می فروشد.

سرمایه گذاری PIF شامل عنصری از سهام اولیه خواهد بود که گسترش برند را در بازارهای جهانی موجود و جدید تسریع می بخشد و بر اساس سابقه رشد و توسعه گروه که شامل هشت ملک جدید افتتاح شده یا تعهد شده در سال های اخیر است، می شود.

سر روکو فورته در کنار اولگا پولیزی که به عنوان نایب رئیس ادامه خواهد داشت، رئیس اجرایی باقی خواهد ماند. چارلز فورته، لیدیا فورته و ایرنه فورته نیز همچنان نقش‌های کلیدی را در این تجارت خواهند داشت.

تکمیل معامله منوط به تایید مقررات است.

سر روکو فورته گفت: “ما از CDPEI به خاطر مشارکت در هشت سال پربار گذشته تشکر می کنیم که طی آن هر دو ماموریتی را که در آغاز سفر مشترک داشتیم با موفقیت به انجام رساندیم و ارزش شرکت را به طور قابل توجهی افزایش دادیم و حضور گروه را در ایتالیا و در سراسر جهان افزایش دادیم. اروپا.”

ترکیه النویسر، معاون فرماندار و رئیس بخش سرمایه‌گذاری بین‌المللی در PIF، گفت: «سرمایه‌گذاری ما در هتل‌های روکو فورته نشان‌دهنده اعتماد PIF به فرصت تجاری و قدرت صنایع بین‌المللی مهمان‌نوازی و گردشگری است که در سال‌های اخیر انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی از خود نشان داده‌اند. PIF به عنوان سرمایه گذاران بلندمدت فعال، به سرمایه گذاری استراتژیک در بخش های امیدوارکننده برای دستیابی به بازده پایدار در سطح جهانی ادامه خواهد داد.

هتل های روکو فورته توسط سر روکو فورته و اولگا پولیزی در سال 1996 تاسیس شد. امروزه این گروه دارای 14 هتل و استراحتگاه و همچنین 20 ویلا خصوصی از جمله برخی از نمادین ترین املاک اروپا است. قرار است سه هتل دیگر در سال‌های 2024 و 2025 افتتاح شوند.

مقالات مرتبط

شکوه اسکاتلندی در ادینبورگ

Just Back: Raffles London در The OWO

در صحنه: سوئیت جدید سر پل اسمیت در هتل براون

Palazzo di Varignana زندگی جدیدی به شهر نزدیک بولونیا، ایتالیا می بخشد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *