دسته‌بندی نشده

هتل نوبو لندن، میدان پورتمن، تجارب سلامتی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند

هتل نوبو لندن میدان پورتمن مجموعه‌ای از تجربیات را با محوریت فلسفه ژاپنی «شیاواز» – جشن شادی و رفاه – راه‌اندازی کرده است. در طول ماه ژانویه و فوریه، این هتل مجلل طیف وسیعی از تجربیات مراقبت از خود و یک بسته شبانه سفارشی را ارائه می دهد.

بسته سفارشی دو شب اقامت در این هتل شامل کلاس پیلاتس و دتاکس بنتو باکس همراه با طیف وسیعی از ماکتل ها است. این بسته به مهمانان امکان می دهد سال خود را با تمرکز بر ایجاد لحظات شادی و رفاه آغاز کنند و تا 31 ژانویه در دسترس است.

Nobu Pilates اصول کلاسیک پیلاتس را با تکنیک های پویا که توسط مدیر خلاق Marsha Lindsay توسعه داده شده است ترکیب می کند. این کلاس ها اصول اصلی اشتیاق، یکپارچگی و رشد را از طریق ژست هایی مانند The Swan که ستون فقرات را دراز می کند و کریس کراس که شکم را تقویت می کند و وضعیت بدن را بهبود می بخشد بررسی می کند. پس از کلاس نوبو پیلاتس، مهمانان با احساس قوی‌تر، سبک‌تر و بانشاط‌تر ظاهر می‌شوند.

پرتره David aiu Servan-Schreiber (هتل نوبو لندن میدان پورتمن)

Detox Bento Box جدید که در زمان ناهار در دسترس است و برای سوخت‌گیری بعد از نوبو پیلاتس مناسب است، ترکیبی از مواد غنی از انرژی است که بدن را تغذیه کرده و با کمبودهای رایج زمستانی مقابله می‌کند. این شامل سوشی و انتخاب نیگیری، میوه اژدها Ceviche. دونبوری سیر تند سبزیجات؛ مرغ کبابی با سس گوما; میسو خشک اسفناج; و ترکیبی از انواع توت های فصلی با نارگیل و لیمو ترش.

این هتل همچنین با Everleaf برای ایجاد منوی سه کوکتل غیر الکلی برای ترکیب با غذاها، از جمله The Classic—Everleaf Mountain (نوشابه توت فرنگی خانگی) همکاری کرده است. Umami Tide- Everleaf Marine (آلو شور، شیر سویا)؛ و یک جنگل بدون مد قدیمی – Everleaf (قارچ، شیسو).

در قلب هتل، دگرگونی فضای WhiteBox، جایی که نمایشگاه “تجدید” David Aiu Servan-Schreiber در آن مستقر خواهد شد، خواهد بود. این نمایشگاه انسانیت و تعادل ظریف طبیعت را بررسی می کند و پیچیدگی های محیط را منعکس می کند. مجموعه‌ی «جهان صغیر» او از طریق مواد به‌روزشده، تجدید و پایداری را تجسم می‌دهد و چرخه‌های احیاکننده طبیعت را بازتاب می‌دهد. هر قطعه از انعطاف‌پذیری زمین تجلیل می‌کند و از بینندگان می‌خواهد که نقش خود را در ملیله‌های بزرگ زیست‌محیطی بیندیشند.

مقالات مرتبط

Just Back: Raffles London در The OWO

روابط چهار فصل آنگویلا با سنسی برای یک پاپ آپ سلامتی

سوئیت های جدید لندن برای هر نوع مسافر

کلینیک سلامتی لوکس SHA مکزیک در ژانویه 2024 افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *