دسته‌بندی نشده

بوکا راتون مجموعه جدید سوئیت تاور را معرفی کرد

بوکا راتون در جنوب فلوریدا از مجموعه سوئیت‌های برج خود، از سوئیت‌های یک خوابه تا 11 سوئیت جدید، رونمایی کرده است. میهمانان همچنین به تاپ آو تاور بازسازی‌شده دسترسی خواهند داشت – یک سالن استراحت خصوصی در طبقه 27 با منظره اقیانوس، همه در داخل برج بوکا راتون.

امتیازات برای مهمانان مجموعه Tower Suite شامل رزرو اولویت در 15 رستوران و سالن استراحت بوکا راتون، صندلی ترجیحی در ساحل و استخر، و رزرو اولویت برای فعالیت‌هایی از جمله ورزش‌های آبی و اجاره قایق‌های تفریحی است. خوب است بدانید: تیم های دربان و پیشخدمت نیز در دسترس هستند.

در سالن استراحت Top of the Tower، کتابخانه Assouline کتاب‌های سفر و صندلی‌های چرمی بزرگ را در خود جای داده است. یک تلسکوپ کلاسیک به مهمانان اجازه می‌دهد جزئیات منظره دریا را ببینند، در حالی که طاقچه‌های دنج در استودیو، صندلی‌های راحت را برای انعکاس یا ملاقات با دوستان فراهم می‌کنند. در اینجا، برنامه‌ای از تجربیات انتخاب‌شده شامل چای بریتانیایی، شب‌های پرواز با میزبانی برخی‌ها، دموهای آشپزی تعاملی، و کلاس‌های کوکتل‌سازی است. مهمانان مجموعه تاور سوئیت هر روز بین ساعت 7 صبح تا 7 بعدازظهر می‌توانند نوشیدنی‌ها و لقمه‌های رایگان الهام گرفته از تأثیرات جهانی بخورند. آن‌ها همچنین می‌توانند منوی آلاکارته ارتقایافته را با مواردی مانند The Caviar Russe و شامپاین Moët & Chandon انتخاب کنند. بعد از ساعت ۷ بعدازظهر، در آخر هفته‌ها، Top of the Tower منوی تاپاس، کوکتل‌های خلاقانه و سرگرمی‌های زنده ارائه می‌کند.

11 سوئیت جدید Signature که توسط Rockwell Group طراحی شده اند، در طبقات 23 تا 26 قرار دارند. سوئیت های بزرگ دارای دو اتاق خواب، سالن های گوشه ای بزرگ، یک بار مرطوب و یک منطقه سرگرمی هستند. سوئیت های بالکن دو خوابه دارای تراس های فضای باز هستند و دو پنت هاوس بزرگ دارای سه اتاق خواب با مساحت 3740 فوت مربع با یک اتاق نشیمن، ناهار خوری و اتاق تناسب اندام هستند. تاون هاوس سه خوابه دارای منظره دوبله از داخل ساحلی است. دارای یک اتاق نشیمن و ناهار خوری و یک منطقه فعالیت مشخص با بخش بزرگ برای نمایش فیلم و یک اتاق برای مهمانان خوش فکر مجهز به آینه و تجهیزات تناسب اندام.

این برج تنها چند قدم از مجموعه‌های پیشنهادی بوکا راتون، که شامل باشگاه استخر هاربرساید، واحه آبی چهار جریبی، گلف، تنیس، توپ‌بازی، ساحل خصوصی، اسپا پالمرا، و غیره است، فاصله دارد.

مقالات مرتبط

اولین هتل Oetker Collection در ایالات متحده که در پالم بیچ افتتاح شد

خانه شو سوگی بان از خلوتگاه الهام بخش برای سال 2024 رونمایی کرد

کلبه های نانتاکت در حوضه قایق برای رونمایی از رنو برای سال 2024

Onefinestay از کلبه‌های لوکس جدید در کوه‌های راکی ​​رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *