دسته‌بندی نشده

هتل Rosewood ونکوور جورجیا برنامه های بازسازی را اعلام می کند

هتل رز وود گرجستان در مرکز شهر ونکوور در 1 ژانویه 2024 بسته شد تا تحت یک بازسازی گسترده قرار گیرد و قرار است اوایل آوریل بازگشایی شود. بازسازی شامل فضاهای مشخصی در سراسر هتل از جمله لابی و سالن لابی 1927، اقامتگاه های آن و تراس Reflections می شود. مطابق با طراحی جدید، مفاهیم غذا و نوشیدنی ملک نیز برنامه های آشپزی تازه ای را به نمایش می گذارد.

همه 156 اتاق، از جمله 22 سوئیت ملک، دارای دکوراسیون داخلی هستند که توسط استودیو لیلیان وو مستقر در نیویورک طراحی شده است.

طراحی شده توسط مستقر در ونکوور Ste. استودیوی ماری، که هم در سالن لابی 1927 و هم تراس انعکاسی پیشرو خواهد بود، لابی با حسی زیبا از ورود به مهمانان پذیرایی می کند که با رنگ های سبز مرمری و مخملی قاب شده است که هم قسمت جلو میز و هم فضای ناهار خوری لابی لانژ 1927 را به هم متصل می کند. لابی همچنین میزبان مجموعه ای از سرگرمی های چرخشی برای اجرا در شب های منتخب خواهد بود.

تراس Reflections بازسازی خواهد شد تا فضای سرزنده خود را فراتر از فصول آب و هوای گرم ارائه دهد. تراس Reflections که قبلاً یک پاسگاه فصلی بود، از ژوئن 2024 برای لیبی و غذا خوردن در تمام طول سال برای ساکنان ونکوور و بازدیدکنندگان باز خواهد بود. این فضا مناظر اطراف شهر را منعکس می‌کند و از چوب روشن، لهجه‌های سبز و عناصر طراحی داخلی بیوفیلیک استفاده می‌کند. با یک سقف کاملا جمع شونده جدید تکمیل شده است.

در طول دوره بازسازی، رستوران Hawksworth و کافه بل به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

مقالات مرتبط

Rosewood Barbuda برای اولین بار در سال 2028

هتل های پیشرو جهان از مجموعه پاییز رونمایی می کند

قصر آبی رز وود، کرت برای اولین بار در سال 2025

اسپا در هتل چهار فصل تورنتو از بار سلامتی و زیستی پرده برداری می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *