سفر لوکس

کارهای برتر در بانف و دریاچه لوئیز در زمستان • بلوند در خارج از کشور

بانف در زمستان یک فرار رویایی برای کسانی است که به دنبال ترکیبی عالی از ماجراجویی، تجمل و زیبایی طبیعی هستند. این یک مقصد بسیار محبوب در تمام طول سال است—چند سال پیش زمانی که از Banff بازدید کردم عاشق تابستان در بنف شدم.

و بعد از اینکه درست قبل از کریسمس به بانف برگشتم، انتخاب فصل مورد علاقه من برایم سخت است!

از هیجان سورتمه سواری با سگ گرفته تا لذت اقامت در Fairmont Banff Springs، مناظر خیره کننده از گوندولا بنف، و لذت اسکی، هر لحظه در این سرزمین عجایب زمستانی فصلی از داستانی فراموش نشدنی است.

به من بپیوندید تا بهترین کارهایی را که می‌توان در بانف در طول زمستان انجام داد، بررسی کنیم، جایی که مناظر برفی با فعالیت‌های هیجان‌انگیز و تجربیات دنج روبرو می‌شوند!

تورهای جغد برفی بانف سورتمه سگ

تورهای سگ سورتمه سواری با سگ جغد برفی

هیچ چیز کاملاً شبیه ماجراجویی هیجان انگیز سورتمه سواری سگ نیست! ما ملحق شدیم تورهای سگ سورتمه جغد برفی برای این تجربه یک بار در زندگی شما این امکان را دارید که سورتمه خود را خودران کنید که بسیار سرگرم کننده است.

من و بچه زیر یک پوست گوسفند در سورتمه خوابیده بودیم در حالی که شوهرم به گروه فرمان می داد. در حالی که دانه‌های برف نرم از بالا می‌ریختند، در مسیری با خطوط همیشه سبز دویدیم.

این یک افسانه بود!

ما با کودک نوپا 17 ماهه خود به بنف سفر کردیم و او به اندازه کافی (از تجربه ما) برای این ماجراجویی بزرگ بود. به یاد داشته باشید، هر کودکی متفاوت است و این یک تجربه ماجراجویانه است که ممکن است برای یک بچه بزرگتر مناسب تر باشد!

ما کوتاه‌ترین تور «پودر هاوند اکسپرس» را انتخاب کردیم، که به عنوان 2 ساعت تبلیغ می‌شود، اما از ابتدا تا انتها با ترانسفر اتوبوس، بیشتر از 4 ساعت طول کشید. بعد از اینکه سورتمه زدن سگ را به پایان رساندیم، همه چیز کمی پشمالو شد، زیرا زمان چرت زدن را افزایش دادیم، اما کوچولوی ما عاشق سورتمه زدن سگ بود!

کریسمس Fairmont Banff Springs

در Fairmont Banff Springs اقامت کنید

برای کمی لذت در قلب پارک ملی بنف، اقامتی در این نمادین رزرو کنید Fairmont Banff Springs. این هتل قلعه‌مانند که در پس زمینه کوه‌های راکی ​​قرار گرفته، ترکیبی از زیبایی‌های لوکس و طبیعی را ارائه می‌دهد.

پس از یک روز ماجراجویی برفی، در کنار شومینه راحت باشید، یا در استخر روباز گرم که با قله‌های پوشیده از برف احاطه شده است، استراحت کنید.

و گنبد 360 درجه را از دست ندهید، یک اتاق غذاخوری سرپوشیده با چشم‌انداز پانوراما از Banff.

را فیرمونت طلا اقامتگاه یک تجربه لوکس اضافی است. این واقعاً یک هتل در یک هتل با چک‌این خصوصی، دربان‌ها و سالن‌های استراحت است – و اتاق‌ها خیره‌کننده هستند.

اگر در طول تعطیلات به بنف سفر کنید، جادوی بیشتری را در اینجا تجربه خواهید کرد—آنها همه برای کریسمس بیرون می روند!

Sky Bistro در گوندولا Banff

گوندولا بنف و ناهار در Sky Bistro

با سواری بر روی آن به ارتفاعات جدید صعود کنید گوندولا بنف. از مناظر پوشیده از برف در حین بالا رفتن از کوه سولفور، جایی که مناظر پانوراما در انتظار شماست، شگفت زده شوید.

هنگامی که در اوج هستید، یک وعده غذایی را از دست ندهید Sky Bistro، که در آن منو به اندازه مناظر چشمگیر است. مناظر واقعا باورنکردنی بود و غذا هم خوشمزه بود.

حتما از قبل رزرو کنید تا جای خود را حفظ کنید!

رفتن به اسکی

بانف یک بهشت ​​ورزش های زمستانی است و یکی از جذابیت های مهم سفر به بانف در زمستان است که در دامنه ها قرار دارد. گفتنی است، ما به عنوان یک خانواده به بنف سفر کردیم، امسال از اسکی صرف نظر کردیم و هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن داشتیم.

من دوست دارم که بنف بهشتی برای ماجراجویان است، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن برای مسافران تفریحی دارد.

چه یک حرفه ای باتجربه باشید یا یک اسکی باز برای اولین بار، استراحتگاه های محلی تمام سطوح مهارت را ارائه می دهند. چوب اسکی خود را ببندید و در شیب های پودری آن حک کنید کوه نورکی، دهکده آفتاب، یا پیست اسکی دریاچه لوئیز.

پیاده روی یخی جانستون دره

پیاده روی یخی جانستون دره

برای یک ماجراجویی زمستانی منحصر به فرد، وارد آن شوید پیاده روی یخی جانستون دره. مسیری یخ زده را از میان دیوارهای بلند دره که با سازندهای یخی درخشان تزئین شده است، دنبال کنید. آبشارهای یخ زده باورنکردنی هستند. حتی ممکن است برخی از یخ نوردان را روی آنها ببینید!

برای نگاهی عمیق به مناظر زمستانی بنف، یک تور با راهنما با تورهای Discover Banff داشته باشید.

سفر یک روزه به دریاچه لوئیز

سفر به Banff بدون بازدید از آن کامل نخواهد بود دریاچه لوئیز! روی دریاچه یخ زده به اسکیت روی یخ بروید و روی یک سورتمه اسب سواری راحت باشید. Fairmont Lake Louise یکی از نمادین ترین هتل های آمریکای شمالی است. برای یک تجربه ناهار خوری مجلل، چای بعد از ظهر یا یک شام فوندو را در اینجا رزرو کنید.

توجه: Fairmont Lake Louise در حال بازسازی است، از جمله ایجاد یک مرکز بهداشتی گرمایی مدرن و سازگار با محیط زیست که قرار است در اوایل سال 2025 تکمیل شود.

شکلات داغ شهر بانف

شهر بنف را کاوش کنید

هیچ سفر زمستانی بدون کاوش در خیابان های جذاب شهر بنف کامل نمی شود. در خیابان‌های پوشیده از برف با فروشگاه‌های عجیب، کافه‌ها، و گالری‌های هنری پرسه بزنید.

این شهر با یک فضای جشن در زمستان زنده می شود، با چراغ های چشمک زن که خیابان ها را تزئین می کنند. با یک فنجان گرم کنید کاکائو داغ، سوغاتی های محلی را بردارید و در فضای دوستانه شهر بنف غوطه ور شوید.

بنف ولف

غذاخوری دنج زمستانی

گزینه‌های غذاخوری زیادی در اطراف Banff وجود دارد، اما برخی از آن‌ها برای یک غذای گرم زمستانی ویژه هستند.

لوپو برای ایتالیایی

لوپو در قلب بانف واقع شده است و مکان مناسبی برای برخی از غذاهای راحتی ایتالیایی است. طراحی بسیار مجلل است و آن چیزی نیست که در یک شهر کوچک و روستایی کوهستانی انتظار داشتم. از پاستاهای خانگی گرفته تا پیتزاهای هیزمی، هر غذای غذاهای اصیل ایتالیایی را جشن می‌گیرد.

را خانه گریزلی برای فوندو

این رستوران نمادین که به خاطر غذاهای مخصوص فوندوی خود مشهور است، از سال 1967 یکی از محبوب ترین رستوران های بانف بوده است. از بین گزینه های مختلف فوندو، از جمله پنیر، روغن، و شکلات انتخاب کنید و غذای خود را درست پشت میز خود بپزید.

سه خرس – Comfort Meets Craft Beer

بیشتر از The Three Bears به ​​دنبال یک دوز دلچسب غذای راحت همراه با آبجوهای محلی باشید. این غذاخوری دنج گرمای یک اقامتگاه کوهستانی را با منویی ترکیب می‌کند که هر هوس راحتی را برآورده می‌کند، از همبرگرهای کلاسیک و پوتین‌های خوش طعم گرفته تا پنیر لذیذ مک ان.

آیا سفر به بنف در لیست سطل شماست؟

این پست با مشارکت Banff Lake Louise Tourism نوشته شده است. از من دعوت شد تا بنف را تجربه کنم و در مدت حضورم در آنجا میزبان بودم. مثل همیشه، افکار و نظرات بیان شده در اینجا کاملاً متعلق به من است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *