دسته‌بندی نشده

کلوپ سافاری Fairmont Mount Kenya Eco-Safaris را معرفی می کند

کلوپ سافاری فیرمونت مونت کنیا مجموعه ای از فعالیت ها و تجربیات واقعی اوقات فراغت را فراتر از سافاری ماشین معرفی کرده است. این هتل با تمرکز شدید بر پایداری، حفاظت و حمایت از اقتصاد دایره‌ای اکوسیستم، واقع در مرکز حفاظت از حیات وحش خصوصی کوه کنیا و در دامنه‌های کوه کنیا، طیف وسیعی از سافاری‌های زیست محیطی، از جمله پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری را ارائه می‌کند. سافاری ها

کلوپ سافاری فیرمونت مونت کنیا در میان منطقه لایکیپیا واقع شده است که انواع حیات وحش، جنگل های بومی و آبشارها را در خود جای داده است. سافاری‌ها در دامنه‌های کوه کنیا در تمام طول سال به انعطاف‌پذیری قابل توجه طبیعت دسترسی دارند. این هتل علاوه بر ارائه طیف وسیعی از فعالیت‌های فضای باز از جمله اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری و سافاری‌های پیاده‌روی با راهنما، تجربه‌های غذاخوری در کنار بونگوهای کوهستانی را نیز ارائه می‌دهد. با مشارکت Mount Kenya Wildlife Conservancy و Kenya Wildlife Services، این سایت همچنین فیل ها و زرافه ها را به منطقه بازگردانده است.

بازدیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت تا بونگ های کوهستانی را از نزدیک در ذخیره گاه بزرگ و اولین پناهگاه در نوع خود در کنیا مشاهده کنند. علاوه بر این، مسافرانی که مایل به کمک به این تلاش‌های حفاظتی هستند، می‌توانند در برنامه‌های فرزندخواندگی حیوانات شرکت کنند، که همچنین به نفع رفاه حیوانات نجات‌یافته و کار سازمان حفاظت است. بازدیدکنندگان همچنین تشویق می شوند یک درخت در حفاظت از حیات وحش کوه کنیا یا یک گل رز در املاک کلوپ سافاری فیرمونت کوه کنیا به عنوان راهی برای کمک به بازسازی دامنه های کوه کنیا بکارند.

تنها در فاصله کوتاهی، با راهنمایی محیط بانان متخصص، مهمانان می توانند طیف وسیعی از ماجراجویی ها را در جنگل انتخاب کنند. آنها می توانند از کاوش برای کشف گونه های گیاهی بومی و حیات وحش پنهان در این منطقه لذت ببرند. آنها می توانند حیوانات مختلفی از گورخر بورچل و بوفالوهای کیپ آفریقایی گرفته تا واترباک و بانگوی کوهستانی در خطر انقراض را ببینند.

مقالات مرتبط

چهار فصل برای باز کردن استراحتگاه در زنگبار

کمپ درختی Mara Toto از Great Plains در جولای 2024 راه اندازی می شود

Wilderness Ruanda افتتاح منطقه Bisate Reserve را اعلام کرد

مجموعه خصوصی رورا تجربه جدیدی از سافاری را برای سال 2024 راه اندازی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *