سفر لوکس

قایقرانی در ونیز در یک کشتی ماهیگیری سنتی Bragozzo

با فصلی جدید از سفرهای دریایی سفارشی (با یک پیچ و تاب هنر) ، این کار به تالاب ونیز باز می گردد ایولو، کشتی سنتی ماهیگیری 75 ساله وراگسی با بادبان های روس ایستاده. تالاب اطراف ونیز یک خلیج گسترده و بسته دریای آدریاتیک است (با 550 کیلومتر مربع ، اندازه آن دو سوم شهر نیویورک است). کاوش در ده ها جزیره ، مکان تاریخی و اکوسیستم جذاب آن برای هر کسی که از این شهر بازدید می کند یک امر ضروری است.

Mauro Stoppa ([email protected]؛ 011-00-393-497-431-552) قایق 56 فوت خود را (برای حداکثر 10 مهمان) رد می کند و از گوشه و کنار این دنیای آب فریبنده می داند. او سفرهای دریایی خود را انجام می دهد تا بهترین زیبایی های طبیعی ، تاریخ ، فرهنگ عامیانه و غذاهای منطقه را برجسته کند. اکنون آلیسون زورفلو ، نویسنده و هنرمند LA-Swiss به او پیوست ([email protected]؛ 011-41-76-345-3554) ، که نقاشی های جذاب آنها حالات آبکی همیشه در حال تغییر ونیز را به تصویر می کشد.

با استفاده از مجموعه های آبرنگ تهیه شده برای جادوی تالاب ، به مهمانان ژورنال سفر داده می شود و برای پیوستن به آلیسون دعوت می شود. در پایان لشکر کشی – حتی کسانی که رنگ نمی کشیدند – یکی از موارد معرفی آلیسون به او داده می شود که با خیال راحت در یک چمدان به خانه می برد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

یک روز معمول شامل توقف در کارخانه های قدیمی دمیدن شیشه و کلیساهای باستانی ، گفتگو با ماهیگیران و تحسین مناظر وحشی تالاب است. مائورو تأکید می کند که هیچ دو سفر دریایی یکسان نیست ، به دلیل جزر و مد و باد و اینکه او هر کدام را متناسب با علاقه مهمانان تنظیم می کند.

غذای خوب یک ویژگی کانونی در هیئت مدیره و اواسط صبح است ، مائورو لکه های خود را در لکه های زیبایی یا در آبراه های آرام که قوها و اردک های وحشی لانه می کنند ، می ریزد. روزها از ماه مه تا اکتبر آفتابی است (در جولای و آگوست بسیار گرم می شود) و ناهار را روی عرشه سرو می کنید (یک طبقه طولانی نیز در طبقه پایین قرار دارد). آشپز مائورو با استفاده از بهترین محصولات این تالاب ، میهمانان را با دستورالعمل های دست ساز خانوادگی و شراب هایی مانند اورتو آشنا می کند ، یک سفید بالغ برای یک سال در یک گوندولا که در پایین تالاب نشسته است.

در سفرهای دریایی چند روزه ، شب های شب در هتل های جذاب بوتیک برگزار می شوند. در جزیره توری ساز بورانو ، جایی که خانه ها با هر رنگ رنگین کمان رنگ آمیزی شده اند ، خانه بورانو دارای اتاقهای معاصر در خانه های قدیمی ماهیگیران است. Venissa Wine Resort در Mazzorbo ، یک پل چوبی دور از Burano ، اتاق های راحت و یک رستوران عالی دارد.

Torcello به دلیل Locanda Cipriani مشهور است که میزبان glitterati از ارنست همینگوی و گرتا گاربو تا ملکه الیزابت و استفان اسپیلبرگ است. همچنین یک کلیسا با موزاییک های خیره کننده بیزانس وجود دارد و از ناقوسخانه مناظر دیگری از تالاب به دریا و برج ناقوس معروف ونیز در میدان سنت مارک وجود دارد.

مقالات مرتبط

Regent Seven Seas Cruises از 13 سفر موضوعی در 22 تا 2021 رونمایی می کند

هتل Ca ‘di Dio ونیز که برای مه 2021 افتتاح می شود

به قاره: سفرهای دریایی جدید در آبراه های اروپا

ایتالیا قصد دارد در نیمه دوم ژوئن بازگشایی شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *