سفر لوکس

هتل Kimpton Cottonwood در اوماها تا اواسط ماه نوامبر افتتاح می شود

کیمپتون با افتتاحیه اواسط ماه نوامبر اولین نمایشگاه خود را در نبراسکا آغاز خواهد کرد هتل کیمپتون Cottonwood در اوماها هتل در هتل بلک استون 1916 واقع در منطقه تاریخی بلک استون اوماها واقع شده است ، محله ای در حال رشد که به هنر ، سرگرمی ، فروشگاه های بوتیک و غذاهای خوب معروف شده است. هتل كیمپتون كاتن وود 75 میلیون دلار بازسازی شد.

این ساختمان هشت طبقه ، نمونه بارز معماری احیای دوم رنسانس ، در سال 1983 به عنوان یک مکان مهم در اوماها اعلام شد و در سال 1985 در فهرست آثار ملی ثبت شد. عناصر مهم تاریخی و طراحی هتل اصلی بازسازی می شوند.

این هتل دارای 205 اتاق میهمان (از جمله 31 سوئیت) ، استخر شنا به سبک تفریحی و کلوپ استخر وسیع ، استیک کلاسیک و سالن کوکتل میکسولوژی به جلو ، کافه ای با کرایه با الهام از فرانسوی ها ، چای پر سرو روزانه ، دکوراسیون اتاق های برپایی بزرگ ، و یک تراس پشت بام ایده آل برای رویدادهای اجتماعی یا به سادگی تماشای منظره.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

طعم اوماها

Kimpton Cottonwood پنج مفهوم غذا و نوشیدنی خواهد داشت. همسایگان اوماها در منطقه ، از جمله قهوه Archetype ، Coneflower Creamery و Scriptown Brewery ، در منوها به نمایش در می آیند ، که همچنین به افتخار تاریخ هتل سابق Blacktone می پردازد. به عنوان مثال ، ساندویچ روبن با الهام از روبن کولاکوفسکی در طی یک بازی هفتگی پوکر که در هتل اصلی Blackstone برگزار می شد ، بعداً این ساندویچ در سال 1925 از فهرست هتل به جهان معرفی شد. این هتل همچنین در دهه 1920 بستنی آجری کره را به بازار عرضه کرد. هر دو مورد افتخار قرار می گیرند و در هتل پذیرایی می شوند.

هتل کیمپتون Cottonwood

مجموعه هنری 50 متری این ملک که به طور کامل توسط هنرمندان نبراسکان تولید شده است ، اولین اقدام هتل توسط واتی وایت ، فعال و هنرمند جامعه خواهد بود. وایت این مجموعه را به عنوان “زندگینامه خاصی از اوماها” توصیف می کند و عمیقا با شهر ارتباط دارد. یکی از پنج قطعه سفارش هتل توسط هنرمند الیاف و نساجی BIPOC متولد اوماها ، سلست باتلر ، یک نمایشگر لحافی است که از مواد اولیه هتل بلک استون استفاده می شود ، مانند تخلیه دوش زنگ زده و برگهای پنبه وود از محوطه ملک.

هتل سابق بلک استون مرکز صحنه اجتماعی شهر و مقصد برخی از بزرگترین افراد مشهور و بزرگوار مانند باب هوپ ، جیمی استوارت ، رونالد ریگان ، جان اف کندی و النور روزولت بود. پس از بازگشایی به عنوان The Kimpton Cottonwood ، هتل میزبان برنامه ای مداوم از رویدادهای فصلی و سرگرمی های منظم خواهد بود.

پیشنهادات افتتاحیه: هتل “Eat. اقامت کردن. عشق.” پیشنهاد شامل 50 دلار اعتبار غذا و نوشیدنی و پارکینگ رایگان (باید برای اقامت تا 31 مارس 2021 در اینجا رزرو کنید) و “درایو و اقامت خود را” ، که شامل پارکینگ رایگان شبانه است.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

هتل کیمپتون آرموری در مونتانا تا 18 اوت

مجموعه Mayflower Inn & Spa، Auberge Resorts از طراحی مجدد رونمایی می کند

اولین مجموعه مجموعه سلطنتی Lotte New York Palace

Just Back: مسافرخانه چاتم بارز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *