سفر لوکس

خانه مزرعه ای قرن هجدهم در توسکانی • بلوند در خارج از کشور

اقامت در Casanova dei Boschi: یک خانه مزرعه قرن 18 در توسکانی

ما اخیراً 5 شب را در دلربا گذراندیم کازانووا دی بوشی، یک خانه مزرعه قرن هجدهم در قلب Val d’Orcia در توسکانی. اگر مشتاق اقامتی افسانه‌ای و پر از جذابیت روستایی و مناظر خیره‌کننده هستید، اینجا مکانی برای اقامت است.

با پنج اتاق خواب، یک آشپزخانه کامل، یک اتاق نشیمن، و یک شومینه هیزمی، مقصد مناسبی برای دوستان یا خانواده است!

من در Casanova dei Boschi با پدر و مادرم و نوزادم، الیور، که در آن زمان 10 ماهه بود، ماندم و مانند یک فانتزی دوران کودکی بود. از صبح‌های آهسته در باغ لذت می‌بردیم، یک آشپز خصوصی را استخدام می‌کردیم تا یک شب کلاس آشپزی برگزار کند و هر شب در کنار آتش شراب می‌نوشیدیم.

خانه مزرعه را پیدا کردیم Vrbo! در واقع هزاران چیز شگفت انگیز وجود داشت ویلا در منطقه وال دورسیا، اما ما این خانه مزرعه را به دلیل موقعیت ایده آل آن انتخاب کردیم.

درباره Vrbo

Vrbo طیف گسترده ای از خانه های تعطیلات جادار و کاملاً مجهز را ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که خانواده ها فضای کافی و همه امکانات لازم را برای کنار هم بودن دارند. خانواده‌ها با گزینه‌های مختلف از کلبه‌های دنج گرفته تا ویلاهای مجلل، می‌توانند مکان‌هایی را پیدا کنند که مطابق با نیازها و ترجیحات خاص آنها باشد.

ما دوست داریم که Vrbo فضایی خانگی را فراهم کند تا بتوانیم بدون محدودیت برنامه هتل یا فضای محدود، از اوقات با کیفیتی در کنار هم لذت ببریم. انعطاف پذیری برای طبخ غذا، استراحت در مناطق زندگی خصوصی، و حتی دسترسی به استخرها یا حیاط های خصوصی، راحتی و لذت بیشتری را به شما می دهد.

اکنون که به عنوان یک خانواده سفر می‌کنیم، دوست داریم که فهرست‌های Vrbo اغلب ویژگی‌های مناسب برای کودکان مانند مناطق بازی یا نزدیکی به جاذبه‌ها را به نمایش بگذارند و برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و سفر با کمتر را برای خانواده‌ها آسان‌تر می‌کند.

موقعیت

تپه‌هایی را تصور کنید که تا آنجایی که چشم کار می‌کند پوشیده از تاکستان‌ها، باغ‌های زیتون و درختان سرو هستند. به Casanova dei Boschi، یک ویلای بازسازی شده قرن هفدهمی که مظهر ذات توسکانی است، خوش آمدید.

وقتی رسیدیم، عطر شیرین شکوفه‌های گل‌ها و صدای آرامش‌بخش غوغای پرندگان، ما را فوراً به دنیایی از آرامش و آرامش منتقل کرد.

این خانه مزرعه ای که تنها 10 دقیقه با ماشین از دهکده زیبای Montepulciano فاصله دارد، در مرکز قرار دارد و در عین حال احساس می کنید که کاملاً در حومه شهر غوطه ور هستید.

درباره خانه مزرعه

لحظه‌ای که با ماشین به سمت ملک رفتیم، متوجه شدیم که در انتظار لذت هستیم. خانه‌ی مزرعه‌ای با دکور سنتی توسکانی و محیطی دنج احساس می‌کرد به گذشته بازمی‌گردد.

من عاشق جزئیات رمانتیک مانند تیرهای چوبی روستایی، کاشی های رنگارنگ آشپزخانه، و شومینه عظیم هیزمی بودم.

فکر می‌کنید اقامتگاه‌های روستایی نیز «مقدم‌شده» هستند، اما ما از وجود وسایل به‌روز، بسیاری از دوشاخه‌های برق و حتی وای‌فای بسیار سریع شگفت‌زده شدیم.

چیزی که آرزو می کردم تا زمانی که آنجا بودم به آن نیاز نداشتم، اما از داشتنش سپاسگزار بودم!

خانه مزرعه نیز فوق العاده بچه پسند بود. آن‌ها یک صندلی مخصوص بچه‌ها و صندلی‌های بزرگ فراهم کردند، و یک اتاق در طبقه‌ی بالا برای بچه‌های بزرگ‌تر، با دو تخت دو نفره و حتی چند اسباب‌بازی برای بازی کردن، عالی است!

با این حال، بخش مورد علاقه ما از خانه مزرعه این بود که هر پنجره دارای منظره ای پانوراما از حومه شهر بود. هر جا که نگاه می کردی مثل یک کارت پستال بود!

فعالیت ها

یکی از نکات جالب اقامت ما کاوش در روستاهای اطراف و لذت بردن از مزه شراب بود. ما می‌توانیم در عرض 10 دقیقه به روستای Montepulciano، مورد علاقه ما در منطقه Val d’Orcia برسیم. پیانزا و مونتالچینو نیز با ماشین کمی فاصله داشتند.

روز مورد علاقه ما، بازدید از Fosso Bianco در Bagni San Filippo بود.

این چشمه‌های آب گرم فقط 35 دقیقه با ماشین از خانه مزرعه فاصله دارد، این چشمه‌های آب گرم شبیه چیزی خارج از افسانه هستند! می‌توانید در چشمه‌های آب گرم گوگردی که با جنگل‌های انبوه کاج و تپه‌های آهکی احاطه شده‌اند حمام کنید.

کلاس آشپزی توسکانی

کلاس آشپزی

میزبان ما نیز فوق العاده مفید بود و ما را به یک سرآشپز محلی متصل کرد که یک عصر یک کلاس آشپزی را در خانه مزرعه برگزار کردیم. ما به موسیقی کلاسیک ایتالیایی گوش می‌دادیم که او به ما یاد می‌داد که غذاهای سنتی توسکانی از جمله ماکارونی تازه از ابتدا درست کنیم!

بهترین بخش این بود که او به طرز باورنکردنی با محدودیت های غذایی سازگار بود.

به‌عنوان خانواده‌ای که ترکیبی از آنها فاقد گلوتن، بدون لبنیات و آفت‌خوار هستند، ما همیشه راحت‌ترین خانواده برای تغذیه نیستیم. او بسیار فهمیده بود و حتی برای تهیه تیرامیسو بدون گلوتن و لبنیات آماده شد – و بسیار خوشمزه بود!

به نظر من

کازانووا دی بوشی قلب من را با زیبایی بی انتها و محیط فریبنده اش ربود. این مکانی است که می توانید ارتباط خود را با دنیا قطع کنید و خود را در جذابیت توسکانی غرق کنید.

چه به دنبال یک خلوت عاشقانه باشید و چه صرفاً به دنبال یک فرار آرام با خانواده خود باشید، این خانه مزرعه یک مقصد عالی است. خانه مزرعه را اینجا ببینید یا محل اقامت ویژه خود را در Vrbo پیدا کنید.

چمدان‌هایتان را ببندید، بگذارید نگرانی‌هایتان از بین برود و جادوی Casanova dei Boschi را در آغوش بگیرید – افسانه توسکانی شما در انتظار است!

اطلاعات بیشتر

ویژگی: کازانووا دی بوشی

محل: Montepulciano، توسکانی

محل اقامت: خانه تعطیلات

حدود قیمت: $$

Vrbo به نویسندگان برای نوشته‌هایشان که در این سایت ظاهر می‌شوند، غرامت می‌دهد. چنین غرامتی ممکن است شامل هزینه های سفر و سایر هزینه ها باشد.